Gå til innhold

Nokia N73

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg N73, har hatt den ca en mnd.

Så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen. Den er fin og se på, kanskje litt stor - men det er jo positivt med den store skjermen.

Jeg gikk fra Sony-Ericsson, og selv om de har sine fordeler - synes jeg denne Nokiaen så langt har vist seg bra. Jeg var litt skeptisk til joysticken, for det er den jeg har hatt problemer med på begge SE telefonene jeg hadde. Joysticken på N73 er litt tung å manøvrere, men det er vel en vanesak.

Bildene blir veldig fine og tydelige, særlig hvis det er mye lys. Noen ganger kan bildene imidlertid bli litt "kornete".

Videofunksjonen er utrolig bra til å være på en mobiltelefon! Med minnekort i telefonen kan du filme klipp opp til 60 min, og da trenger man jo nesten ikke å ha digitalkamera.

Det er en grei mp3 spiller på telefonen, og med et minnekort i telefonen kan du lagre masse musikk (minnekort følger ikke med, men det kan kjøpes 1gb for ca 200 kr). Jeg bruker imidlertid ikke telefonen til å spille musikk med, så jeg har ikke sett så nøye på disse funksjonene.

Tastene fikk dårlig karakter i div tester, men jeg synes de er helt greie. Kan jo være verre for de med store fingre.

Synes også telefonen burde hatt tidsur og sånn kode-liste, men jeg er veldig fornøyd med kalenderen.

Alt i alt er jeg fornøyd.

Takk for godt svar! Fint å høre andres erfaringer. Det heller sterkt mot denne telefonen nå, men som jeg sa til en annen her så har jeg nettopp tittet litt på kommende nokia'er med GPS, så jeg er litt i tvil nå, kanskje jeg skal vente...

Gjest tv2 hjelper deg
Skrevet

Tja...3,2 megapixler og blitz veier ganske tungt, samt god mp3-spiller (som sikkert flere har). Men for all del, ingenting er bestemt, det er derfor jeg spør om råd her :) Har du noen forslag til andre telefoner jeg kan vurdere?

"Tja...3,2 megapixler og blitz veier ganske tungt"

ok med blitzen, men ikke vei opp megapixlene ... dette var oppe i tv2 hjelper deg med digitale kameraer, megapixlene betyr ikke så mye som butikker o.l. sier ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...