Gå til innhold

Nedlastningsprogram - hva er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Utorrent er veldig bra til mitt bruk iallfall. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Utorrent er veldig bra til mitt bruk iallfall. :)

Jeg har ikke peiling på slik, men koster det noe? Er det lovlig?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke peiling på slik, men koster det noe? Er det lovlig?

Det koster ingenting. Lovlig - jeg vet ikke, men jeg har ikke blitt arrestert ennå. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det koster ingenting. Lovlig - jeg vet ikke, men jeg har ikke blitt arrestert ennå. :)

Jeg forsøkte, men det sto betaling med visa etc.?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan finner jeg filmer og TV serier?

Beklager maset, men har aldri gjort dette før. Er grønn og nervøs...

Gå til f.eks. torrentz.com og søk etter det du vil se. Hvis du for eksempel vil se episode 3 av sesong 3 av Grey's Anatomy, så skriver du "greys anatomy s03e03" i søkefeltet.

Da får du opp en liste med nettsteder hvor denne filen (torrenten) ligger. Klikk på en av linkene, da kommer du til en side hvor torrenten ligger, og som oftest er det en knapp eller link hvor det står "download torrent" på.

Hvis du klikker på denne linken, får du opp en boks med spørsmål om å åpne filen i programmet utorrent. Klikk ja på det, og da skal den legge seg inn i utorrent og begynne nedlastingen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Gå til f.eks. torrentz.com og søk etter det du vil se. Hvis du for eksempel vil se episode 3 av sesong 3 av Grey's Anatomy, så skriver du "greys anatomy s03e03" i søkefeltet.

Da får du opp en liste med nettsteder hvor denne filen (torrenten) ligger. Klikk på en av linkene, da kommer du til en side hvor torrenten ligger, og som oftest er det en knapp eller link hvor det står "download torrent" på.

Hvis du klikker på denne linken, får du opp en boks med spørsmål om å åpne filen i programmet utorrent. Klikk ja på det, og da skal den legge seg inn i utorrent og begynne nedlastingen.

Tar nedlastningen lang tid? Kan jeg se den direkte på PC`en?

Ellers tror jeg at jeg har funnet det meste, så du har hjulpet meg masse! Er akkurat som en umge nå, som har fått tilgang til tusen barne-TV!!!

Tusen takk, min engel!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ellers tror jeg at jeg har funnet det meste, så du har hjulpet meg masse! Er akkurat som en umge nå, som har fått tilgang til tusen barne-TV!!!

Tusen takk, min engel!

Hvor lang tid det tar kommer an på hvor tilgjengelig filen er (hvor mange seeds/peers det er), hvor stor filen er og hvor rask linje du har.

Bare hyggelig å hjelpe! :)

Skrevet

Tusen takk, min engel!

Men bare så du er klar over det er det like ulovlig som å laste ned musikk.

Men jeg tviler på at du blir tatt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men bare så du er klar over det er det like ulovlig som å laste ned musikk.

Men jeg tviler på at du blir tatt.

Er youtube også ulovlig? Kan ikke laste ned musikk heller har ikke snøring.

Er ikke sikker på om jeg takler dette med filmer og serier heller...Kan du det? Hjelpe...

Skrevet

Er youtube også ulovlig? Kan ikke laste ned musikk heller har ikke snøring.

Er ikke sikker på om jeg takler dette med filmer og serier heller...Kan du det? Hjelpe...

Youtube lovlig, lol! Beste jeg har hørt. Youtube er streaming, og fullt lovlig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Youtube lovlig, lol! Beste jeg har hørt. Youtube er streaming, og fullt lovlig.

Ja, og hva aner jeg! Kan jo lytte til all den musikken jeg vil òg få se videoen på kjøpet!

Skrevet

Jeg har sett _samtlige_ videokatter der! Vi er en familie med dyreelskere...

Hvilken kattevideo er din favoritt?

Jeg elsker også dyr! Hva er ditt favorittdyr?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvilken kattevideo er din favoritt?

Jeg elsker også dyr! Hva er ditt favorittdyr?

Chinchilla, de er bare supre og vittige!

Favorittklippet er snakkende katter! Da ler jeg så tårene triller...

Skrevet

Chinchilla, de er bare supre og vittige!

Favorittklippet er snakkende katter! Da ler jeg så tårene triller...

Har du link? De kan da vitterlig ikke snakke!

Mitt favorittdyr er flodhesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...