Gå til innhold

Nedlastningsprogram - hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er youtube også ulovlig? Kan ikke laste ned musikk heller har ikke snøring.

Er ikke sikker på om jeg takler dette med filmer og serier heller...Kan du det? Hjelpe...

Det er som Princess Peach beskriver, jeg tror ikke jeg kan forklare noe bedre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er som Princess Peach beskriver, jeg tror ikke jeg kan forklare noe bedre.

Tror ikke jeg har funnet den siden hvor jeg kan laste ned filmer fra!Kan du gi meg en link, så slipper jeg å mase mer på PP...

hidi, the scorpion
Skrevet

Lol! Jeg hyller katter!

Ser du de kan prate!

Jeg har fire katter selv og den ene "prater", dvs når jeg snakker til han, så svarer han med kattespråk. men vi har ofte lange samtaler...

Skrevet

Ser du de kan prate!

Jeg har fire katter selv og den ene "prater", dvs når jeg snakker til han, så svarer han med kattespråk. men vi har ofte lange samtaler...

De skjønner neppe hva de selv sier.

Skrevet

Tror ikke jeg har funnet den siden hvor jeg kan laste ned filmer fra!Kan du gi meg en link, så slipper jeg å mase mer på PP...

http://www.torrentz.com/ eller www.piratebay.se

hidi, the scorpion
Skrevet

http://www.torrentz.com/ eller www.piratebay.se

Den første har jeg forsøkt, men fikk ikke lastet ned noe. Aner ikke hvor jeg skal trykke, vet du. Og kan jeg se det på PC`en, altså ikke laste det ned på noe, men bare se det der og da?

hidi, the scorpion
Skrevet

De skjønner neppe hva de selv sier.

De fleste dyr gjør vel ikke det, men de er jo herlige i sine forsøk. Liker aller best den siste katten, for han er tydelig litt redd (ikke at jeg liker redde katter), men han er tydeligvis i et trygt hjem, men i en ukjent situasjon...

Chinchillaene mine, prater også, bare jeg henvender meg på deres språk...

Skrevet

Den første har jeg forsøkt, men fikk ikke lastet ned noe. Aner ikke hvor jeg skal trykke, vet du. Og kan jeg se det på PC`en, altså ikke laste det ned på noe, men bare se det der og da?

Jeg ser det på pcen jeg så lenge det er avi.filer. Er det DVD filmer må de brennes ut.

Det står jo last ned torrent og så trykker du på den og så laster det ned. Med utorrent får du jo et ikon på dataen og hvis du trykker der så vil du se hvor langt nedlastningen er kommet.

Jeg vet det er en mi og ikke en u altså men finner ikke den på tastaturet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg ser det på pcen jeg så lenge det er avi.filer. Er det DVD filmer må de brennes ut.

Det står jo last ned torrent og så trykker du på den og så laster det ned. Med utorrent får du jo et ikon på dataen og hvis du trykker der så vil du se hvor langt nedlastningen er kommet.

Jeg vet det er en mi og ikke en u altså men finner ikke den på tastaturet.

Oki, avi-filer.

Download µTorrent now - It's Free.

Er ikke det en slags u da?

Skrevet

Oki, avi-filer.

Download µTorrent now - It's Free.

Er ikke det en slags u da?

Det er en gresk mi altså en m.

Du må bare forsøke og så får du det sikkert til etter et par forsøk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er en gresk mi altså en m.

Du må bare forsøke og så får du det sikkert til etter et par forsøk.

Trodde du hadde gått fra meg, så du får et bitte lite rop fra meldinger...

Skal forsøke alt jeg kan...

Tusen takk!

Skrevet

Trodde du hadde gått fra meg, så du får et bitte lite rop fra meldinger...

Skal forsøke alt jeg kan...

Tusen takk!

Jeg er ikke noe flink på dataen sjøl så peach gir en bedre forklaring enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...