Gå til innhold

Jobbtilbud i Barcelona

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

Hva slags jobb er det snakk om?

Jeg tror nok det er lett å la seg friste, men husk at gresset ofte er grønnere på andre siden. Ikke sikkert det er så fantastisk likevel.

Du vil nok angre på å dra fra mann og barn.

Jobb innen salg og markedsføring...

Nei, jeg tror ikke det blir så bra å reise fra mann og barn. Litt derfor jeg ville høre hva _andre_ ville gjordt i en sånn situasjon.

Har allerede bestemt meg for at jeg hverken vil ta unga vekk fra faren eller reise fra de sjøl.

Men så surt da... Kunne de ikke venta 20 år med å tilby meg jobben???

Skrevet

Jobb innen salg og markedsføring...

Nei, jeg tror ikke det blir så bra å reise fra mann og barn. Litt derfor jeg ville høre hva _andre_ ville gjordt i en sånn situasjon.

Har allerede bestemt meg for at jeg hverken vil ta unga vekk fra faren eller reise fra de sjøl.

Men så surt da... Kunne de ikke venta 20 år med å tilby meg jobben???

Du får sikkert flere jobbtilbud. Du må jo være meget dyktig når du blir forsøkt headhunta helt fra Barcelona. Du har sikkert et internasjonalt rykte få kan matche.

4barns mor-77
Skrevet

Du får sikkert flere jobbtilbud. Du må jo være meget dyktig når du blir forsøkt headhunta helt fra Barcelona. Du har sikkert et internasjonalt rykte få kan matche.

Nei, langt ifra....

Men artig var det nå læll! Tror nok det blir ferie i spania som blir aktuelt evnt gitt...

Gjest Nydelige Josefine
Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon!! Men var selfølgelig barnet som måtte være med:)

Jeg ville aldri vært uten den erfaringen jeg fikk ved å bo noen år i spania. Det var en fantastisk opplevelse, ny kultur, nytt miljø, nytt språk!! Kjempe gøy!!

Anbefales!!

Og det var kun fordi mor ville prøve noe nytt!! Far pendlet fra nordsjøen!!

Man får ikke et dårligere liv selv om man ikke har far der 24 timer i døgnet!!:)

Min pappa har pendlet hele livet! Men jeg har alltid vist at jeg var alt for han:)

Er det ikke et ordtak som sier: Bedre å angre på noe som man har gjort, enn på noe man ikke fikk gjort:)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, selvfølgelig...

Men tenkte mer på hva slags tanker folk ville gjordt seg opp om de hadde fått en sånn mulighet?

Som sagt så vet jeg allerede at det er uaktuelt både å ta barna vekk fra far, og å reise fra de selv. Så det er igrunn ikke for å høre hva folk synes _jeg_ skal gjøre... Men egne tanker i en sånn situasjon evt.?

Kommer helt an på omstendighetene, barnas alder, forholdet til far, forhold til familie og venner, hvor viktig jobben er for deg etc.etc.etc. Nytter ikke å gi et generelet svar.

4barns mor-77
Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon!! Men var selfølgelig barnet som måtte være med:)

Jeg ville aldri vært uten den erfaringen jeg fikk ved å bo noen år i spania. Det var en fantastisk opplevelse, ny kultur, nytt miljø, nytt språk!! Kjempe gøy!!

Anbefales!!

Og det var kun fordi mor ville prøve noe nytt!! Far pendlet fra nordsjøen!!

Man får ikke et dårligere liv selv om man ikke har far der 24 timer i døgnet!!:)

Min pappa har pendlet hele livet! Men jeg har alltid vist at jeg var alt for han:)

Er det ikke et ordtak som sier: Bedre å angre på noe som man har gjort, enn på noe man ikke fikk gjort:)

Så artig å høre om gode opplevelser også da, selv om det er langt dit og et usedvanlig vanskelig språk å lære... (ser jeg for meg...)

Men jeg er redd jeg heller må drøye det allikevel...

Jeg vet ikke... Kanskje jeg reiser ned og ser hva de har å tilby? Men jeg tror ikke at samværet med pappa kommer til å bli "ofret" uansett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...