Gjest sukkersøta Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg sitter og tenker på han... Mannen i mitt liv. Problemet er han ikke vet at det er slik jeg ser på han... Hvor er han i dag på valentinesday? Er han med ei annen jente? Venter han på at jeg skal ta kontakt? Jeg har ingen planer for kvelden. Jeg vet at det er mange som er alene på valentinesday, men alikevel føler jeg meg så ensom. Og så lurer jeg på hvor han er. Ååå, skulle ønske at vi kunne være med hverandre i kveld... Bare et lite hjertesukk... 0 Siter
Gjest Ståle Stil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det her handler vel ikke om Valentine's Day, som jo er noe ekkelt kliss, men at du er ulykkelig forelsket? Om du har god kontakt med fyren, er det bare å spørre om han har lyst til å ta en øl. Så kan du snuse litt på reaksjonen hans. Du trenger ikke nødvendigvis gå noe lenger foreløpig. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Vet han at du er interessert i ham da? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Send ham en liten valentine-melding da vel. Bare happy valentine, hilsen deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.