Gå til innhold

FU: hvor ofte drikker du brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker nesten hver dag, men jeg prøver å drikke mer vann.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Samme her, nesten hver dag. Det går i Pepsi Max. Men etter at vi fikk kjøleskap med vanndispenser og isbitmaskin drikker jeg mye mer vann.

Skrevet

Er ikke så glad i brus, så det er ekstremt sjelden. Drikker stort sett vann, melk og juice.

Skrevet

Drikker brus noen få dager i uka, akkurat som ChiengMai så kjøpte jeg kjøleskap med vanndispenser og isbitmaskin, jeg har alltid ei flaske vann med meg overalt, men nå er ungene også begynt:)

Skrevet

Pleier å ta litt brus hver dag, men det er light-brus da.

Men så drikker jeg mye vann i tillegg, fra 3-5 liter. (ca 3 nå om vinteren, mer om sommeren)

Skrevet

Desverre flere ganger i uka (drikker kun pepsi max). Har klart å begrense bruksen litt, før var det stort sett hver dag. Har alltid kaldt vann i kjøleskapet og har med meg vannflaske når jeg er ute.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg drikker vel brus ca 1 gang i måneden, kan bli 2 ganger da.

Gjest Sugar Ray
Skrevet

Kommer sikkert til å skille meg ut her...Jeg drikker ca 2-3 liter brus hver dag(alt ettersom årstid). Det går mest i sukkerfritt.

Skrevet

Jeg drikker 2-3 liter vann hver dag i ukene + et glass sukkerfri saft til middagen. Drikker litt brus i helgene. Syns jeg er flink=)

Skrevet

Ca annehver dag kjøper jeg en halvliter Tab-X og tar med på jobben. Den er som regel halvfull når jeg kommer hjem og ungene tar resten.

Drikker aldri brus med sukker.

Jo forresten drikker jeg vanlig cola til pinnekjøttet i jula, men blir helt utslått av alt sukkeret.

Skrevet

Husker ikke når jeg sist drakk brus. Jeg tror kanskje det må ha vært på julaften.

Skrevet

1-2 ganger i året kanskje. Jeg hater brus fordi det bruser så fælt! Er heller ikke glad i saft. Men jeg drakk brus på julaften for morro skyld ;)

Skrevet

Et par ganger i året.

Men ikke spør meg om sjokolade....

Skrevet

I snitt kanskje en gang i uka, sannsynligvis sjeldnere.

Det kan gå uker i mellom hver gang, og så har vi et par flasker som varer lenge.

I dag drakk vi opp en dau slurk som var igjen etter hytteturen for 2,5 uke siden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...