Gå til innhold

Andres svar....

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nå har jeg fått noen andres svar.... En laaaang liste. Hvem har fått mine?

Skrevet

Har du fått svar fra _en_ person? Evt. vet du om denne personen bor i samme område av landet som deg? Send en mail til webmaster og ta gjerne en kopi av svar-til-meg-listen du har fått!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har du fått svar fra _en_ person? Evt. vet du om denne personen bor i samme område av landet som deg? Send en mail til webmaster og ta gjerne en kopi av svar-til-meg-listen du har fått!

Ja.....;o) Hint hint... Men nå har jeg fått mine egne igjen.

Skrevet

Ja.....;o) Hint hint... Men nå har jeg fått mine egne igjen.

Har du fått mine? Jeg vil veldig gjerne vite det dersom du har det. Har kun mitt eget nick der uansett ;-)

Jeg lurer nesten på om jeg har fått dine svar en gang. men er litt usikker... Heldigvis er jeg dårlig på å huske nick ;-)

Skrevet

Halloo!!!! Nå har jeg din liste!!!! og du har min??

Et skritt videre mot løsningen kanskje???

Er du der?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har du fått mine? Jeg vil veldig gjerne vite det dersom du har det. Har kun mitt eget nick der uansett ;-)

Jeg lurer nesten på om jeg har fått dine svar en gang. men er litt usikker... Heldigvis er jeg dårlig på å huske nick ;-)

Det var dine svar og en til sine, dersom du ikke bruker to nick.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Halloo!!!! Nå har jeg din liste!!!! og du har min??

Et skritt videre mot løsningen kanskje???

Er du der?

Jeg har fått tilbake mine, men de siste svarene fra deg er ikke på den listen..

Skrevet

Jeg har fått tilbake mine, men de siste svarene fra deg er ikke på den listen..

Nå er min liste tilbake også...Jeg mailer webmaster nå. Fint om du gjør det også :-)

Skrevet

Det var dine svar og en til sine, dersom du ikke bruker to nick.

Nei, jeg bruker kun ett nick. Da vet vi at det kan forekomme at man får svar fra ulike personer også..

Jeg sjekka ikke alle dine svar. Tok bare ett øverst og ett midt i. Begge var til deg.

Skrevet

Nå har jeg dine svar igjen. Ser ut som det kun er dine svar jeg har fått... Har du mine nå?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nå har jeg dine svar igjen. Ser ut som det kun er dine svar jeg har fått... Har du mine nå?

Nei, jeg har mine egne nå.

Skrevet

Nei, jeg har mine egne nå.

Hadde dine svar bare en kort stund. Idag ser det heldigvis bra ut....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...