Gå til innhold

Dårlig selvbilde - kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en artikkel et sted om en pen, vellykket person som bare høstet godord fra folk rundt seg. Husker ikke om det var en han eller hun, men vedkommede hadde et sykelig dårlig selvbilde. Samme hvor pen folk rundt han sa han var, så han bare et monster i speilet. Altfor stygg, altfor feit, altfor mye av det meste. Vedkommende mente at det ikke var noe å snakke om, ingen kom til å forstå noe av det likevel. Det gikk omtrent ikke an å snu dette vrangbildet han hadde av seg selv.

Dette var en lidelse som hadde et navn... kan noen hjelpe meg å finne ut hva det het? Vil så gjerne lese den reportasjen på nytt igjen dersom det skulle være mulig på et eller annet vis...

Det var en artikkel som gjorde veldig inntrykk på meg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

BDD - Body Dysmorphic Disorder? Kanskje?

Skrevet

BDD - Body Dysmorphic Disorder? Kanskje?

Det tror jeg faktisk at det var!

Tusen takk skal du ha!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det tror jeg faktisk at det var!

Tusen takk skal du ha!

Bare hyggelig. :)

Gjest fgjjhjk
Skrevet

Jeg har hatt det mye slik selv.

Det jeg føler hjelper er å gå inn i seg selv når man tenker negativt og tenke over de gangene man har fått bekreftelse på at man er "noe".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...