Gå til innhold

Hvordan bli sjåførskolelærer?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker ny jobb
Skrevet

Jeg er en mann i starten av 30-årene som lenge har angret på at jeg aldri tok noen form for utdanning. I og med at jeg er bundet opp med lån og barn så er det vanskelig å fullføre en lengre skolegang. Jeg liker fag hvor man kan lære bort og synes at sjåførskolelærer kunne være en passende utfordring.

Jeg vet dessverre ikke så mye om denne utdanningen annet enn at det visstnok finnes bare en skole for dette faget i Norge(nord-trønderlag), men mener å ha hørt at man også kan ta utdanningen i Sverige?! Noen som vet noe mer om hvor man kan ta utdanningen? Er også nysgjerrig på mulighetene for jobb etterpå, hvor krevende studiet er, og hvor lenge det varer?

Håper på svar fra noen som vet!!

Skrevet

Jeg vet ikke, men hør med A-etat, kanskje de kan gi deg noen tips? Er rimelig sikker på at det må finnes en skole for dette rundt omkring i landet.

Skrevet

Det er et toårig studie, i Stjørdal eller deromkring. Ang hvor vanskelig det er, vet jeg ikke (men det var ettårig inntil ganske nylig). Hva slags arbeidsmarked du går til, kommer vel an på hvor du bor, vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...