Gjest ønsker ny jobb Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er en mann i starten av 30-årene som lenge har angret på at jeg aldri tok noen form for utdanning. I og med at jeg er bundet opp med lån og barn så er det vanskelig å fullføre en lengre skolegang. Jeg liker fag hvor man kan lære bort og synes at sjåførskolelærer kunne være en passende utfordring. Jeg vet dessverre ikke så mye om denne utdanningen annet enn at det visstnok finnes bare en skole for dette faget i Norge(nord-trønderlag), men mener å ha hørt at man også kan ta utdanningen i Sverige?! Noen som vet noe mer om hvor man kan ta utdanningen? Er også nysgjerrig på mulighetene for jobb etterpå, hvor krevende studiet er, og hvor lenge det varer? Håper på svar fra noen som vet!! 0 Siter
mrxx Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg vet ikke, men hør med A-etat, kanskje de kan gi deg noen tips? Er rimelig sikker på at det må finnes en skole for dette rundt omkring i landet. 0 Siter
birdie Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det er et toårig studie, i Stjørdal eller deromkring. Ang hvor vanskelig det er, vet jeg ikke (men det var ettårig inntil ganske nylig). Hva slags arbeidsmarked du går til, kommer vel an på hvor du bor, vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.