Gjest just4fun Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvordan ser deres uke ut med tanke på middag? Og har du noen gode, sunne og kanskje litt kjappe retter å dele med meg?? 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Et tips til kjapp mat (som jeg dog ikke er flink til å følge selv...), er å lage opp store porsjoner med fx gryterett (fra bunnen av) og annen mat som er egnet for frysing. Så fryser du ned passende porsjoner, og tar opp, og varmer kjapt. Kyllingfilet m/ris og salat (bruk ferdig pose og tilsett litt ekstra grønnsaker etter ønske) er jo raskt å tilberede og sunt. Karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig istedetfor vanlig kjøttdeig hjelper godt på. Frys ned oppkuttede grønnsasker, som fx løk, paprika etc., og putt oppi div. retter slik at det blir mer grønt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvordan uka ser ut? Hm... Mandag: Middagspølser, makaroni, salat og tomatbønner Tirsdag: Fiskepinner, salat, ris Onsdag: pitabrød, kjøttdeig, salat I morgen: wok m kylling, gulrot, purre, sukkererter og sweet chili-saus ...og lenger har jeg ikke oversikt. Men jeg er litt sugen på marinert, ovnsbakt laks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.