Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Disse jeg nevner kvalifiserer helt sikkert for "søtt kliss". Men det er sånn jeg liker det. Det går jo an innimellom. Litt variasjon, vet du. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk. Vet du forholdene også? Det har jeg En liten neve frisk mynte, 8cl sodavann, 2 ss hvitt sukker, 4 cl hvit rom, 1 lime og knust is. Ha mynten og og sukkeret i et høyt glass, mos det godt, ha i sodavann rør godt, rom og rør igjen. del limen i to (spar en skive til pynt) press ut all saften, rør litt igjen, fyll glasset halvfullt med is, rør rundt og ha i is til det er mer enn fullt, rør litt til og nyyyyt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Mohito, Cuba Libre og Caipirinha er gode, friske drinker. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Mohito, Cuba Libre og Caipirinha er gode, friske drinker. Må skrive meg det bak øret. 0 Siter
Mañana Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg drikker enten White Russian, Long Island Ice Tea, Pina Colada/Banana Colada, Mojito eller Cosmopolitan. Daquiri er også godt, men litt lei av jordbær-daquiri. Mango-daquiri er favoritten for tida:) Ellers foretrekker jeg whiskey eller Fernet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg drikker enten White Russian, Long Island Ice Tea, Pina Colada/Banana Colada, Mojito eller Cosmopolitan. Daquiri er også godt, men litt lei av jordbær-daquiri. Mango-daquiri er favoritten for tida:) Ellers foretrekker jeg whiskey eller Fernet. Takk for tipsene! Hehe, begynner å bli mange her, må nok ha med en liste neste gang jeg skal ut! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg drikker enten White Russian, Long Island Ice Tea, Pina Colada/Banana Colada, Mojito eller Cosmopolitan. Daquiri er også godt, men litt lei av jordbær-daquiri. Mango-daquiri er favoritten for tida:) Ellers foretrekker jeg whiskey eller Fernet. White russian! 0 Siter
Mañana Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Takk for tipsene! Hehe, begynner å bli mange her, må nok ha med en liste neste gang jeg skal ut! Ja, lykke til med den byturen;P De drinkene jeg nevnte er søte/bitre da. Jeg er ikke så glad i syrlige greier nemlig:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ja, lykke til med den byturen;P De drinkene jeg nevnte er søte/bitre da. Jeg er ikke så glad i syrlige greier nemlig:) Får nok prøve meg litt fram. Hehe, kan bli en artig kveld, ja! 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det har jeg En liten neve frisk mynte, 8cl sodavann, 2 ss hvitt sukker, 4 cl hvit rom, 1 lime og knust is. Ha mynten og og sukkeret i et høyt glass, mos det godt, ha i sodavann rør godt, rom og rør igjen. del limen i to (spar en skive til pynt) press ut all saften, rør litt igjen, fyll glasset halvfullt med is, rør rundt og ha i is til det er mer enn fullt, rør litt til og nyyyyt. Tusen takk!!! Nå må jeg invitere til fest :-D 0 Siter
Velouria Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg drikker enten White Russian, Long Island Ice Tea, Pina Colada/Banana Colada, Mojito eller Cosmopolitan. Daquiri er også godt, men litt lei av jordbær-daquiri. Mango-daquiri er favoritten for tida:) Ellers foretrekker jeg whiskey eller Fernet. Mango ja, det skal jeg prøve, takk for tips. Da vet jeg hva jeg skal kose meg med i morgen kveld. Vannmelon daquiri er kjempegodt også, om du trenger litt mer varisjon. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Drinken jeg fikk på Chios i sommer var utrolig god, men jeg vet ikke hva den heter, eller om det egentlig er noen kjent drink. Bartenderen påsto det var hans egen oppskrift, men det var sikkert bare tøys. Har notert meg et-eller-annet sted hvilke ingredienser han ramset opp, men har visst rota bort lappen. Men drinken var i alle fall farlig god - og sterk (selv om den ikke smakte sterkt). Og jeg var dum nok til å si det til ham - at jeg syntes den var farlig god altså - da jeg ba ham om å lage den samme neste kveld. Og baren ble etter hvert tom for folk, og han ivrigere på å by meg en drink til. Tok litt tid før det gikk opp for meg at jeg ble forsøkt skjenka av fyren... hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Drinken jeg fikk på Chios i sommer var utrolig god, men jeg vet ikke hva den heter, eller om det egentlig er noen kjent drink. Bartenderen påsto det var hans egen oppskrift, men det var sikkert bare tøys. Har notert meg et-eller-annet sted hvilke ingredienser han ramset opp, men har visst rota bort lappen. Men drinken var i alle fall farlig god - og sterk (selv om den ikke smakte sterkt). Og jeg var dum nok til å si det til ham - at jeg syntes den var farlig god altså - da jeg ba ham om å lage den samme neste kveld. Og baren ble etter hvert tom for folk, og han ivrigere på å by meg en drink til. Tok litt tid før det gikk opp for meg at jeg ble forsøkt skjenka av fyren... hehe Hehe... Blåøyde Gemini? 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hehe... Blåøyde Gemini? Grønnøyde... Og sterkt overvektige - og nesten aldri ute på by'n lengre... Så jeg er mildt sagt ikke så vant med å bli lagt an på lengre... Men etter hvert kom det fram i klartekst at fyren ville synes det var hyggelig å finne på noe etter stengetid, og dette "noe" ble også ganske spesifikt... Jaja, det var nå en morsom, om enn noe selsom opplevelse å bli lagt an på. Og for ordens skyld - jeg takket pent nei og gikk "hjem" på hotellet alene, brisen og flirfull! hihi 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Grønnøyde... Og sterkt overvektige - og nesten aldri ute på by'n lengre... Så jeg er mildt sagt ikke så vant med å bli lagt an på lengre... Men etter hvert kom det fram i klartekst at fyren ville synes det var hyggelig å finne på noe etter stengetid, og dette "noe" ble også ganske spesifikt... Jaja, det var nå en morsom, om enn noe selsom opplevelse å bli lagt an på. Og for ordens skyld - jeg takket pent nei og gikk "hjem" på hotellet alene, brisen og flirfull! hihi Hyggelig å flørte litt da. Og greit å stoppe hvis man ikke vil noe mer. Så kan man leve på komplimentene en stund. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hyggelig å flørte litt da. Og greit å stoppe hvis man ikke vil noe mer. Så kan man leve på komplimentene en stund. Joda, men om det var for komplimenter å regne, eller hans eneste mulighet for å få et ligg den kvelden, tja, det vet jeg nå ikke helt. Men jeg syntes uansett det var litt artig på sett og vis. Jeg skulle dra hjem neste dag, og var ikke ferdig pakket, men go' og brisen og med den opplevelsen så gikk pakkingen som en lek! hehe Godt jeg ikke mistet dømmekraften helt selv om drinkene absolutt hadde sin virkning... (som du skjønner er det sjelden jeg drikker så mye, ofte blir det bare såvidt litt vin eller annet). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Akkurat væer på byen og kan si hva jeg har drukket som var godt: puma rasz white russian baileys Ellers liker jeg veldig godt_ strawberry drqueri mojito pina colada Med forbdeholld om evnt skrivefeil 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Akkurat væer på byen og kan si hva jeg har drukket som var godt: puma rasz white russian baileys Ellers liker jeg veldig godt_ strawberry drqueri mojito pina colada Med forbdeholld om evnt skrivefeil Puma og Rasz? Hva er dette? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Puma og Rasz? Hva er dette? drinker vel Hva er i dem? Tja si det 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 drinker vel Hva er i dem? Tja si det Det vil jeg jo gjerne vite, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.