Gå til innhold

Hvilke drinker er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil jeg jo gjerne vite, da! :)

Da skal jeg finne ut det! gode er de ihvertfal, om enn litt søte :0)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

7

• Mary Poppins

7

• Velouria

6

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da skal jeg finne ut det! gode er de ihvertfal, om enn litt søte :0)

Skal ha med meg handleliste neste gang jeg skal på byen! *lol*

Skrevet

Det vil jeg jo gjerne vite, da! :)

Du kan jo se om du finner dem på webtender.com eller andre drink-sider.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan jo se om du finner dem på webtender.com eller andre drink-sider.

Har fått så mange forslag nå at jeg sannsynligvis ikke rekker å smake på alle i løpet av det neste året! :)

Skrevet

Skal ha med meg handleliste neste gang jeg skal på byen! *lol*

hihi ja det må du ha med.... jeg er MYE på byen men jeg sliter faktisk litt med å få med meg hvilke dirnker som er "hot" nå jeg også.. det er visst lite mote der også har jeg skjønt;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hihi ja det må du ha med.... jeg er MYE på byen men jeg sliter faktisk litt med å få med meg hvilke dirnker som er "hot" nå jeg også.. det er visst lite mote der også har jeg skjønt;)

Driter i om det er hot eller ikke, så lenge de er gode. :)

Skrevet

Driter i om det er hot eller ikke, så lenge de er gode. :)

Gode men kanskje litt søte, dog liker jeg søte drinker når jeg er ute. Liker du long island icetee? Da liker du disse!

Jeg liker vel aller best.. jo hvitvin hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gode men kanskje litt søte, dog liker jeg søte drinker når jeg er ute. Liker du long island icetee? Da liker du disse!

Jeg liker vel aller best.. jo hvitvin hehe

Long island ice tea er godt, ja! :)

Hvitvin liker jeg ikke, drakk meg dårlig på hjemmelaget vin da jeg var 16, og etter det klarer jeg ikke å like vin. :(

Skrevet

Har fått så mange forslag nå at jeg sannsynligvis ikke rekker å smake på alle i løpet av det neste året! :)

Du får det i alle fall gøy mens du prøver dem ut! :)

Skrevet

Long island ice tea er godt, ja! :)

Hvitvin liker jeg ikke, drakk meg dårlig på hjemmelaget vin da jeg var 16, og etter det klarer jeg ikke å like vin. :(

hjemmelaget vin? Urk!!! Da skjønner jeg godt at du ikke helt har sansen for det!

Men liker du LIIT så liker du strawberry rasz og puma :0) Skal prøve og finne oppskrift:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får det i alle fall gøy mens du prøver dem ut! :)

Ja, det tror jeg nok! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hjemmelaget vin? Urk!!! Da skjønner jeg godt at du ikke helt har sansen for det!

Men liker du LIIT så liker du strawberry rasz og puma :0) Skal prøve og finne oppskrift:)

Stilig. :)

Litt lei av å bare bestille Ice når jeg er på byen. :)

Skrevet

Stilig. :)

Litt lei av å bare bestille Ice når jeg er på byen. :)

Hehe det skjønner jeg godt!

Skrevet

Ja, det tror jeg nok! :)

Forresten så har jeg googlet litt nå, og tror at den drinken som ligger nærmest opptil den jeg fikk i sommer er Southern Bondage. Men det er noen endringer i ingrediensene, så jeg er ikke sikker på om det blir en hit da. Men du kan jo vurdrere å prøve, hvis du skulle få tid da, blant alt det andre du skal smake på... hehe

Her er oppskriften, hentet fra en nettside:

"Southern Bondage

Ingredients:

1/4 oz Southern Comfort

1/4 oz Amaretto

1/4 oz Peach schnapps

1/4 oz Triple sec

1 splash Cranberry juice

1 splash Sour mix

Preparation:

Pour ingredients into mixing/cheater tin over ice, shake and pour.

This is a semi-sweet drink. Majority of women love this!"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forresten så har jeg googlet litt nå, og tror at den drinken som ligger nærmest opptil den jeg fikk i sommer er Southern Bondage. Men det er noen endringer i ingrediensene, så jeg er ikke sikker på om det blir en hit da. Men du kan jo vurdrere å prøve, hvis du skulle få tid da, blant alt det andre du skal smake på... hehe

Her er oppskriften, hentet fra en nettside:

"Southern Bondage

Ingredients:

1/4 oz Southern Comfort

1/4 oz Amaretto

1/4 oz Peach schnapps

1/4 oz Triple sec

1 splash Cranberry juice

1 splash Sour mix

Preparation:

Pour ingredients into mixing/cheater tin over ice, shake and pour.

This is a semi-sweet drink. Majority of women love this!"

Hørtes jo litt godt ut det da. :)

Skrevet

Hørtes jo litt godt ut det da. :)

Da får du føye til Southern Bondage på lista di :)

Kanskje jeg en dag finner igjen lappen med ingrediensene fra "min" drink, hvis den ikke har gått i søpla... Dukker den opp så jeg kan sammenligne mer nøyaktig. Men det var i alle fall Southern Comfort, Amaretto, Peach Liquer/scnapps og noe mer oppi. Og at den ikke var kvalmende søt, mer frisk og litt søtlig.

Men nå tror jeg at jeg har vaset nok om denne drinken i natt, på tide å finne senga... hehe!

Skrevet

Da får du føye til Southern Bondage på lista di :)

Kanskje jeg en dag finner igjen lappen med ingrediensene fra "min" drink, hvis den ikke har gått i søpla... Dukker den opp så jeg kan sammenligne mer nøyaktig. Men det var i alle fall Southern Comfort, Amaretto, Peach Liquer/scnapps og noe mer oppi. Og at den ikke var kvalmende søt, mer frisk og litt søtlig.

Men nå tror jeg at jeg har vaset nok om denne drinken i natt, på tide å finne senga... hehe!

Er navnene på drinker litt for sexfikserte?

Skrevet

Mohito er en kjempegod drink. Usikker på stavemåten, men bartenderen ber deg sikkert ikke om en skriftelig ordre:o)

Den er syrlig og med masse krøsset is og mynteblader. Har aldri laget den hjemme, så jeg vet ikke hva annet som er i den.

Vennlig hilsen

Jeg hater idioter som bestiller mohitos. De tar ekstremt lang tid å lage, og imens står en stakkar der som kun ønsker en øl og blir edru innen han får øllen sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...