Gå til innhold

Liker du navnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker mitt, men ikke nok til å bytte. Navnet er jo en del av min personlighet, på godt og vondt.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• morsan

9

• Angelica :o)

3

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, veldig fornøyd med navnet mitt. :)

Men da jeg var liten, syntes jeg det var forferdelig stygt, og hadde mest lyst til å hete Stephanie eller Michelle. *lol*

Skrevet

Jepp. Bytta etternavn i sommer og er fremdeles litt usikker på uttalen, men det går seg til. ;)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt begeistret for navnet mitt. Jeg har likevel aldri vurdert å bytte navn. Det er på en måte enkelt, kjedelig og greit.

Gjest Tacomix
Skrevet

Men da jeg var liten, syntes jeg det var forferdelig stygt, og hadde mest lyst til å hete Stephanie eller Michelle. *lol*

Jeg elsker navnet mitt, kunne nesten ikke fått et bedre navn;)

Skrevet

Midt på treet egentlig. Her jeg bor er det sjeldent og det er liker jeg. Før hatet jeg det, men nå er det liksom veldig meg ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg elsker navnet mitt, kunne nesten ikke fått et bedre navn;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Sorry, litt i ferie modus. Skrev til deg, ikke meningen!

Skrevet

Navnet mitt er fint nok, men veeeldig vanlig i min aldersgruppe. Gikk i klasse med to andre med samme navn (litt forskjellig skrivemåte, bare) helt fra barneskolen til jeg ble ferdig med videregående:)

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. Iblant kunne jeg ønske at jeg helt noe mer originalt, men alt i alt er jeg fornøyd. Skulle ønske at navnet fikk en oppblomstring igjen men det ser visst ikke slik ut nei :(

Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i mitt, altfor mange som heter det. Jeg har møtt i hvert fall tre som har samme fornavn og etternavn og jeg har ikke noe -sennavn.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg er superfornøyd med mitt navn:o)

Men jeg har ikke ett vanlig navn da...

hidi, the scorpion
Skrevet

Liker navnet mitt, vet ikke hva jeg heter uten det...!

Skrevet

Helt greit, men et vanlig navn i min alder. Jeg har dobbeltnavn, og har alltid brukt kun det ene men signerer med begge. Jeg har måttet ty til mitt andre navn pga mange ansatte med samme navn. Jaja, sånn æ d bare.

Skrevet

Ja, jeg liker navnet mitt. Det er et likefrem og greit navn, uten å være altfor vanlig.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med mitt. (men skulle gjerne hatt et annet etternavn...) fått høre at jeg har et fint navn av andre.

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja, jeg liker navnet mitt.

Det er ikke sjeldent, og i FU her inne så ser jeg sjelden noen like det ;) men jeg synes faktisk det er et ganske pent navn :D

Skrevet

Det er helt OK, jeg liker det mer nå enn tidligere. Det er helt vanlig navn og veldig enkelt. Hadde jeg ikke hatt det kjempefine etternavnet mitt så hadde jeg ikke vært like fornøyd trur eg.

Jeg har vurdert å bytte fornavn, men fant aldri helt ut hvilket navn jeg skulle velge, så all in all er jeg ganske fornøyd.

Skrevet

Helt greit. Gaute. Ikke alle liker det, noen synes til og med det er direkte stygt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...