Gå til innhold

Liker du navnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hege?

Bente?

Tove?

Grete?

Siv?

;)

Hehe, her har du både mitt og søstern's navn;-)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• morsan

9

• Angelica :o)

3

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns navnet ditt er koselig, og mye bedre enn Jeanette.

Faktisk enig ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hehe, her har du både mitt og søstern's navn;-)

Nå vet jeg hva du heter;)! Du har jo et fint navn du da:)

Skrevet

Fornavnet mitt har jeg måttet venne meg til. Jeg likte det ikke som barn og ungdom, og prøvde ved et par anledninger å bytte over til mitt andre fornavn, men fikk det ikke gjennomført.

Etternavnet mitt er jeg veldig fornøyd med :-)

Jeg synes du har et flott navn, men må nok si meg enig i at mellomnavnet er hakket bedre ja. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes du har et flott navn, men må nok si meg enig i at mellomnavnet er hakket bedre ja. ;-)

LOL!

Jeg klarer å gjette hvorfor du foretrekker mellomnavnet mitt!

Hyggelig at du liker navnet mitt forresten. Men har du sjekket meg på mobilnummeret nå? Jeg kan ikke huske at jeg har fortalt deg etternavmet mitt (men med min teflonhjerne er det jo mulig).

Skrevet

Har vel aldri akkurat gått rundt og tenkt: "Jippi, for et fint navn jeg har". Jeg likte det dårligere som ung, men lever godt med det nå.

Og så er jeg litt stolt av at det et norrønt navn. Det er bra. :-)

Skrevet

Næsj. Det er vel greit nok. Et navn som virkelig er preget av sin tid. :o) Synes navnet ditt er fint forresten! :o)

Skrevet

Har vel aldri akkurat gått rundt og tenkt: "Jippi, for et fint navn jeg har". Jeg likte det dårligere som ung, men lever godt med det nå.

Og så er jeg litt stolt av at det et norrønt navn. Det er bra. :-)

Norrønt? Men jeg som trodde at "Gyda" bare var et kallenavn....;-)

Skrevet

LOL!

Jeg klarer å gjette hvorfor du foretrekker mellomnavnet mitt!

Hyggelig at du liker navnet mitt forresten. Men har du sjekket meg på mobilnummeret nå? Jeg kan ikke huske at jeg har fortalt deg etternavmet mitt (men med min teflonhjerne er det jo mulig).

Jo, etternavnet ditt har du sagt. Men også min teflonhjerne har klart å slippe det. Men jeg husker historien rundt det og at jeg likte det. Jeg får få det om igjen på mail eller msn.

Og andrenavnet ditt er det jo en helt klar grunn til at jeg liker, ja. :-) (Beklager at jeg kalte det mellomnavn, for det er det jo ikke ...)

Skrevet

Norrønt? Men jeg som trodde at "Gyda" bare var et kallenavn....;-)

Hehe. Vi holder oss innenfor slekta - mitt alter ego og jeg. :-)

Skrevet

Ja jeg liker navnet mitt. Jeg kjenner og vet av mange, men ingen med dette navnet :-)

Oj. Da er det nok spesielt, ja.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171539546' post='3530616]

Jeg jobber med ei godt vosken dame som heter Janett. Klarer liksom ikke å vende meg til at hun heter det, for er så "ungpike"navn for meg det!

He he :)

De blir jo eldre etterhvert Jeanette'ene også;-)

Nå synes vi f eks at Olga er gammeldamenavn, men det dukker snart opp flere babyer med dette navnet,

spår...

Skrevet

Nå ble jeg gruelig nysgjerrig på hva du heter altså ;-)

Jeg også! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, etternavnet ditt har du sagt. Men også min teflonhjerne har klart å slippe det. Men jeg husker historien rundt det og at jeg likte det. Jeg får få det om igjen på mail eller msn.

Og andrenavnet ditt er det jo en helt klar grunn til at jeg liker, ja. :-) (Beklager at jeg kalte det mellomnavn, for det er det jo ikke ...)

Nei, det er andrenavnet, stemmer det :)

Og du er ikke alene om å glemme etternavn, akkurat nå husker jeg ikke ditt heller.

Vi får ta en ID-oppdatering en dag.

Skrevet

Fornavnet mitt har jeg måttet venne meg til. Jeg likte det ikke som barn og ungdom, og prøvde ved et par anledninger å bytte over til mitt andre fornavn, men fikk det ikke gjennomført.

Etternavnet mitt er jeg veldig fornøyd med :-)

Jeg vet ikke om det navnet jeg vet om er nr 1 eller nr 2, men jeg liker det ihvertfall! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet ikke om det navnet jeg vet om er nr 1 eller nr 2, men jeg liker det ihvertfall! :-)

Det du vet om er nr. 1, det er bare det jeg bruker til daglig.

Hyggelig at du liker det :-)

Skrevet

Det du vet om er nr. 1, det er bare det jeg bruker til daglig.

Hyggelig at du liker det :-)

Det ligger i familien! *S*

Skrevet

Næsj. Det er vel greit nok. Et navn som virkelig er preget av sin tid. :o) Synes navnet ditt er fint forresten! :o)

Har aldri likt det. ;-)

Skrevet

Jeg liker godt navnet mitt nå, men da jeg var barn syntes jeg ikke det var så fint. Da ønsket jeg at jeg het Hege, Ann-Kristin, Lene eller noe sånt. Det var jo sånne navn alle venninnene mine hadde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...