Gå til innhold

Er Lost lost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forfatterne gått seg helt vill, eller? Jeg blir mer og mer irritert jo flere episoder jeg ser. Det finnes jo ingen story lenger! Eller er det jeg som er dum i hodet?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

13

• Ugga Bugga

5

• Mistera

2

• Musli

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

Smak og behag heter det jo så fint :)

Jeg synes endelig det tar seg litt opp igjen jeg da, endelig litt spenning.

Og de svarte skumle sakene har jo endelig kommet tilbake, jeg stusset over at de tok kvelden så lenge serru :D

Skrevet

Jeg ser bare fordi jeg ser for å si det slik.

Jeg kan holde lenge ut med en serie, gjør meg ikke noe.

Det er så mye annet kjedelig på tv uansett.

Skrevet

Smak og behag heter det jo så fint :)

Jeg synes endelig det tar seg litt opp igjen jeg da, endelig litt spenning.

Og de svarte skumle sakene har jo endelig kommet tilbake, jeg stusset over at de tok kvelden så lenge serru :D

Kanskje de bare helt tilfeldigvis kom på det en dag de satt og røykte mari... eh, skrev manus, at de rent hadde glemt hele den svarte guffen. :P

Skrevet

Nei, hele 2.sesong er bare dritt:(

Er de i gang med å filme en 3. sesong?

Jeg kjenner jeg blir så provosert når jeg innser at det ikke bare er vi seerne som ikke skjønner hva som foregår på den der øya. Man sitter og venter på en aha-opplevelse, mens det virker som om forfatterne tvert imot vikler seg inn i mer og mer tull. Til slutt må det jo bli helt umulig å skulle samle trådene og få noe logisk ut av denne suppa?

Skrevet

Historien mangler delvis den berømmelige røde tråden. Ser for meg at forfatterne plutselig slår seg i huet og kommer på at de har glemt å involvere røyken, isbjørnene, vaiende trær etc. De surrer seg bare lenger og lenger inn i "intet". Jeg klarer ikke la være å følge med. Må jo se hvordan de skal klare å ro dette i land tilslutt ;-)

Skrevet

My thoughts exactly!

Great minds think alike.

Tror jeg gir opp hele suppa og heller kjøper meg en god bok

;-)

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir så provosert når jeg innser at det ikke bare er vi seerne som ikke skjønner hva som foregår på den der øya. Man sitter og venter på en aha-opplevelse, mens det virker som om forfatterne tvert imot vikler seg inn i mer og mer tull. Til slutt må det jo bli helt umulig å skulle samle trådene og få noe logisk ut av denne suppa?

3. sesong er godt i gang i statene.

Skrevet

Historien mangler delvis den berømmelige røde tråden. Ser for meg at forfatterne plutselig slår seg i huet og kommer på at de har glemt å involvere røyken, isbjørnene, vaiende trær etc. De surrer seg bare lenger og lenger inn i "intet". Jeg klarer ikke la være å følge med. Må jo se hvordan de skal klare å ro dette i land tilslutt ;-)

Ja, nettopp! Skrev noe lignende under her, angående den røyken.

Du har jo et poeng; det kunne vært interessant å se hvordan de skal få alle disse puslebitene til å falle på plass. Men noe sier meg at det kommer vi ikke til å få se. Hvor lenge har vi sittet og sett på nå? Er det siden 2004??

Skrevet

Ja, nettopp! Skrev noe lignende under her, angående den røyken.

Du har jo et poeng; det kunne vært interessant å se hvordan de skal få alle disse puslebitene til å falle på plass. Men noe sier meg at det kommer vi ikke til å få se. Hvor lenge har vi sittet og sett på nå? Er det siden 2004??

Tja, jeg husker ikke helt når vi begynte å se Lost, jeg... Det var vel et halvt års pause?

Gubben har ramla av lasset. Han sier alltid at han gleder seg til kveldens Lost, men hvem tror du ligger og snorker fem minutter etter at serien har begynt?!

Skrevet

3. sesong er godt i gang i statene.

Har du sett noe av det?

Skrevet

Tja, jeg husker ikke helt når vi begynte å se Lost, jeg... Det var vel et halvt års pause?

Gubben har ramla av lasset. Han sier alltid at han gleder seg til kveldens Lost, men hvem tror du ligger og snorker fem minutter etter at serien har begynt?!

Hehehe. Omtrent som min mann, når han kommer hjem med leiefilm og snop og nå-skal-vi-sannelig-kose-oss-ansiktet på. Det er utrolig hvor mange filmer han _nesten_ har sett. :)

Skrevet

Nei, du er ikke dum. Jeg har sluttet for lenge siden, det er sikkert en evighetserie uten noen løsning.

Skrevet

Jeg trodde det var 3. sesong vi ser på TVN nå.

Skrevet

Jeg trodde det var 3. sesong vi ser på TVN nå.

Oi. Ja, det har du faktisk rett i. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...