Gå til innhold

Er Lost lost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje de bare helt tilfeldigvis kom på det en dag de satt og røykte mari... eh, skrev manus, at de rent hadde glemt hele den svarte guffen. :P

*lol*

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

13

• Ugga Bugga

5

• Mistera

2

• Musli

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi. Ja, det har du faktisk rett i. :D

Det er lett å miste oversikten.

Det er utrolig at jeg i det hele tatt har giddet følge med så lenge. Men jeg vurderer å slutte nå, for jeg tviler på at de klarer å nøste opp trådene og få en fornuftig konklusjon ut av alt dette mølet uansett. Men jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvordan det går. Det er vel derfor jeg ser på dette rælet.

Prinsessemamma
Skrevet

Jeg har mistet tråden for lenge siden. Altfor innviklet, for mange tilbakeblikk og for mange personer som følges. Og det at det var så leng pause før det begynte igjen nå gjør at jeg har glemt mye av hva som har skjedd, tror serien har tapt mange seere pga den altfor lange pausen.

Skrevet

Hoppet av for lenge siden. Lost er virkelig helt lost...

Skrevet

Det er lett å miste oversikten.

Det er utrolig at jeg i det hele tatt har giddet følge med så lenge. Men jeg vurderer å slutte nå, for jeg tviler på at de klarer å nøste opp trådene og få en fornuftig konklusjon ut av alt dette mølet uansett. Men jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvordan det går. Det er vel derfor jeg ser på dette rælet.

Samme her. Men akkurat nå kunne jeg tenkt meg å bare fast forward til siste episode - ever :D

Skrevet

ja, det kan virke slik. da de begynte å sende episoder igjen nå, i usa, bestemte jeg meg for å ikke laste ned mer. det går så mye annet som er mye bedre.

Skrevet

Lost har alltid vært lost. Jeg kan ikke fatte og begripe at dette er noe å se på, det gnages på gamle ben hele tiden.

Nå skal det sies at jeg ikke er den rette til å uttale meg, jeg har aldri sett en eneste episode, men hver gang jeg ser reklamen for denne serien eller ser klipp underveis, så ser jeg det samme hele tiden. Om jeg ser et klipp i fra en av de første episodene eller ser et klipp nå, så er det omtrent de samme scenene jeg ser. Dette er hjernedødt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har endelig gitt opp Lost. I går var første gang jeg ikke så en episode. Siden jeg likte den så godt i starten, så har fortsatt å se, i påvente av at det skulle komme noen slags forklaring. men jeg syns det bare virker mer og mer ulogisk, og ekstra ille nå i tredje omgang.

Så nå er Lost endelig over, for min del.

Skrevet

Jeg har endelig gitt opp Lost. I går var første gang jeg ikke så en episode. Siden jeg likte den så godt i starten, så har fortsatt å se, i påvente av at det skulle komme noen slags forklaring. men jeg syns det bare virker mer og mer ulogisk, og ekstra ille nå i tredje omgang.

Så nå er Lost endelig over, for min del.

Jeg føler meg visst fint ferdig med Lost, jeg også. Og så føler jeg meg litt lurt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg føler meg visst fint ferdig med Lost, jeg også. Og så føler jeg meg litt lurt.

Den følelsen av å være lurt sitter jeg også igjen med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lost har alltid vært lost, men i en verden der folk er overraska over den siste tids Se og Hør-avsløringer, er det ingen bombe at breadheads verden over ser den tv-serien reklameplakatene og sladresidene forteller dem at de skal se, uansett hvor elendig den har vært fra første sekund.

Dere er en gjeng med lettpåvirkelige nisser uten evne til å tenke selv.

.

Skrevet

Jeg er helt lost i Lost jeg;)

Uansett liksom:)

Vet ikke hvor langt dere har komt i norge, men historiene har en sammenheng...

Skrevet

Lost har alltid vært lost, men i en verden der folk er overraska over den siste tids Se og Hør-avsløringer, er det ingen bombe at breadheads verden over ser den tv-serien reklameplakatene og sladresidene forteller dem at de skal se, uansett hvor elendig den har vært fra første sekund.

Dere er en gjeng med lettpåvirkelige nisser uten evne til å tenke selv.

.

Slutt å tull, da. De første episodene var jo kjempespennende!

Skrevet

Hvor befinner du deg, da? Og hvor langt er dere kommet der? Vi holder på med sesong 3. I går sendte de episode 53, "The cost of living".

http://tinyurl.com/y2nsyt

Skrevet

Jeg synes også det er sammenheng. Det er et dynamisk og relativt krevende puslespill som til tider pirrer de analytiske evnene til seeren. Den episoden som ble vist i USA i går hjalp veldig synes jeg!

Skrevet

Jeg datt av lasset med Lost for lenge siden

Så sesong 1 og 2, så gadd jeg ikke mer. Ingenting blir oppklart, de bare surrer rundt på den jævla øya, og det erbare tull og vas.

Skrevet

Jeg så første episode, og det holdt for meg. Makan til tull. :-)

Gjest milliee
Skrevet

jeg liker Lost!:-)

To første episodene av 3. sesong nå syns jeg var litt mer kjedelig enn de andre sesongene men nå begynner det ta seg opp igjen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...