Gå til innhold

Trondhjemmere! Er det dyrt...

Anbefalte innlegg

Gjest ska fløtt sjø
Skrevet

...å leie en leilighet på ca 50 kvadrat langt oppi byåsen for 7000 kroner måneden?

Andre som har noe å si om dette området?

Er ikke så kjent i byen, men har fått med meg at det ikke er særlig sentralt?

Skrevet

Jeg betjtner både husleie og boliglån på 500' til langt under den prisen... Men det er nok en grei leiepris vil jeg tro.

Byåsen er da sentralt nok! Det går busser hvert 10. min jo! Og med bil er det (utenom rushet) ikke mer enn 10 min ned til byen, litt avhengig av hvor på Byåsen du holder hus.

Gjest ska fløtt sjø
Skrevet

Jeg betjtner både husleie og boliglån på 500' til langt under den prisen... Men det er nok en grei leiepris vil jeg tro.

Byåsen er da sentralt nok! Det går busser hvert 10. min jo! Og med bil er det (utenom rushet) ikke mer enn 10 min ned til byen, litt avhengig av hvor på Byåsen du holder hus.

Vel, med sentralt tenker jeg innenfor selve bygrensa altså, helst uten å gå over broer:P

Men Byåsen virker da greit. Bare surt at man er så ung og ikke har råd til å kjøpe ennå. Dette er jo penger som går rett ut av vinduet egentlig! Skulle ønske jeg kunne investere...

Skrevet

Ja, jeg syns faktisk det. Selv leier jeg en 65 kvm leil på Møllenberg til 6500,- Mulig jeg har vært heldig da...Hvordan er standarden da?

Skrevet

Er ikke kjempesentralt nei..

Bor midt i byen, 40 kvadrat (+ en annenetasje med skråtak på ca 15)og 6900 i leie, inkl diverse greier. Nytapetsert og nymalt.

Viss du har anledning, lønner det seg alltids å lete litt rundt.

Gjest ska fløtt sjø
Skrevet

Ja, jeg syns faktisk det. Selv leier jeg en 65 kvm leil på Møllenberg til 6500,- Mulig jeg har vært heldig da...Hvordan er standarden da?

bor selv på møllenberg, men leiligheta er så lita og upraktisk at jeg vil flytte.

den på byåsen er helt nyoppusset og veldig lekker, høy standard på kjøkken og bad osv, men ikke møblert da. må vel sies at den er ca 65 kvadrat men bruksmessig 50.

Gjest ska fløtt sjø
Skrevet

Er ikke kjempesentralt nei..

Bor midt i byen, 40 kvadrat (+ en annenetasje med skråtak på ca 15)og 6900 i leie, inkl diverse greier. Nytapetsert og nymalt.

Viss du har anledning, lønner det seg alltids å lete litt rundt.

det er dessverre ikke det jeg har, har ikke tid til å overvåke utlysninger osv., eller til å dra på mange visninger pga jobbsituasjon. Må dessuten få flyttet før 1.mars, også har jeg fått tilbud om denne via bekjente.

Skrevet

det er dessverre ikke det jeg har, har ikke tid til å overvåke utlysninger osv., eller til å dra på mange visninger pga jobbsituasjon. Må dessuten få flyttet før 1.mars, også har jeg fått tilbud om denne via bekjente.

Riktig. Tror nok det fungerer greit uansett :)

Lykke til!

Skrevet

Vel, med sentralt tenker jeg innenfor selve bygrensa altså, helst uten å gå over broer:P

Men Byåsen virker da greit. Bare surt at man er så ung og ikke har råd til å kjøpe ennå. Dette er jo penger som går rett ut av vinduet egentlig! Skulle ønske jeg kunne investere...

Byåsen er på rett'sia av elva. ;o) Du må over en av broene for å komme inn i sentrum ja. :o)

Skrevet

Byåsen er på rett'sia av elva. ;o) Du må over en av broene for å komme inn i sentrum ja. :o)

Jeg syns Byåsen er flott jeg. Masse fine turmuligheter :-) Hvis leiligheten er fin, så er det vel en grei pris. Lykke til da!

Gjest Jente31
Skrevet

Er fint på Byåsen. Stort. Ikke langt til byen heller, går busser med jevne mellomrom. En venninne leier der, betaler 6000,- for 94 kvm (ikke oppusset), men det er gjennom kjente.. Lykke til, håper du finner leil. snart!!

Skrevet

jeg kjenner folk som har leid helt splitter nye kåker v ila for samme pris og samme areal.

Skrevet

jeg kjenner folk som har leid helt splitter nye kåker v ila for samme pris og samme areal.

dvs : mye mer sentrumsnært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...