Gå til innhold

Diskriminering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student, og planlegger i øyeblikket å melde meg inn i Organisasjon X. I en annonse leser jeg:

"Klubben driver ikke diskriminering og har derfor ingen rabattering for senior, barn, studenter eller handicappede"

Er dere enige at slike rabatter er diskriminering? Er studentrabatter noe tull?

Gjest SpørsmålsTomTomTromme Jr.
Skrevet

Gjeeeeeesp.

Mere ?????????

Gjest SpørsmålsTomTomTromme Jr.
Skrevet

Knulle?

Kan vi ikke leke Trivial da? Masse spennende spørsmål der. Kan slå i hjel litt tid vet du

Skrevet

Kan vi ikke leke Trivial da? Masse spennende spørsmål der. Kan slå i hjel litt tid vet du

Spør meg!

Skrevet

kommer vel helt an på hva slags organisasjon dette er da:) det jo frivillig hva man melder seg inn i..

men når du ikke sier hva slags organisasjon, mener jeg vel at generelt bør de vel få velge selv hva de tar seg betalt for og fra hvem:)

Skrevet

kommer vel helt an på hva slags organisasjon dette er da:) det jo frivillig hva man melder seg inn i..

men når du ikke sier hva slags organisasjon, mener jeg vel at generelt bør de vel få velge selv hva de tar seg betalt for og fra hvem:)

Et idrettslag.

Skrevet

Et idrettslag.

da burde de gi rabatter til studenter osv.. helt klart min mening ja:)

har jo ikke den beste økonomien i studietider nei:)

Gjest Har du gått feil?
Skrevet

Du vet at dette ikke er en audition til jobb som programleder i "Holmgang"?

Dessuten har jeg ikke hørt noe om at Oddvar Stenstrøm har tenkt til å gi seg.

Hva synes DU?

http://snappoll.com/poll/170261.php

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...