Gå til innhold

Barn i Storbritannia og USA

Anbefalte innlegg

Gjest Psykologi2
Skrevet

Jeg kan godt forstå at barn i USA og Storbritannia er de som har det verst. Jeg tror det har mye med kultur å gjøre, for både i USA og Storbritannia er man svært konservative.

Barn blir opplært til å være individualister som ikke skal dele og vise følelser.

Dessuten synest jeg de rett og slett har mye snerperi både i USA og Storbritannia.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du bør avslutte dine studier i psykologi, om du har tenkt å generalisere så enormt mye...

Tror nesten at dette er det dummeste jeg har lest på lenge!

*sorry*

Skrevet

"Jeg kan godt forstå at barn i USA og Storbritannia er de som har det verst."

Ja, klart de har det mye verre enn barna i Afrika som har mistet begge foreldrene sine pga. AIDS, og som selv ble voldtatt som babyer eller små barn fordi uvitende voksne trodde at sex med en jomfru skulle kurere sykdommen deres, eller andre syke ting.

Disse barna har det nok langt bedre enn stakkars britiske og nord-amerikanske barn, det kan det ikke være noen tvil om...

Gjest prex plutos
Skrevet

stod det ikke i den samme undersøkelsen at norske barn ikke hadde det så godt heller... at de var ikke langt unna de britiske? Har desverre ikke en link, hørte det på radioen, men mener å huske at selv med all den materialismen norge har viste det seg at norske barn ikke var så lykkelige som økonomien skulle tilsi

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du henviser til en undersøkelse, bør du legge ved referanse eller link.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...