Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 seher.no For en jævlig kjerring! Uhyre! 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke tro på alt du leser da..... høres forferdelig ut! Sikker kilde? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ikke tro på alt du leser da..... høres forferdelig ut! Sikker kilde? se og hør. 0 Siter
sheba Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jaha? synd mammaen er død og hushjelpen/ Nannyen kan si hva hun vil? Herregud! ikke ta "alt for god fisk"!! 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 se og hør. Ja, det er jo en pålitelig kilde... ;-) 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hallo... I disse "se og hør dager" bør man vel ikke tro alt man hører derfra eller??? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hallo... I disse "se og hør dager" bør man vel ikke tro alt man hører derfra eller??? Skal ikke tro at alt er dårlig fisk heller. De vil nok rette opp inntrykket. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Når begynte du å tro på Se&Hør? Håper du svarer aldri ellers kommer jeg aldri til å svare på noe av det du skriver igjen... 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Skal ikke tro at alt er dårlig fisk heller. De vil nok rette opp inntrykket. naiviteten lenge leve ;-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Når begynte du å tro på Se&Hør? Håper du svarer aldri ellers kommer jeg aldri til å svare på noe av det du skriver igjen... Det meste av det de skriver har noe for seg. Hvorfor skulle jeg tro alt som står der er tull? 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Skal ikke tro at alt er dårlig fisk heller. De vil nok rette opp inntrykket. nja... Skeptisk! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det meste av det de skriver har noe for seg. Hvorfor skulle jeg tro alt som står der er tull? Fordi du har minimalt med vett i haue! Skal jeg utdype det? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Fordi du har minimalt med vett i haue! Skal jeg utdype det? Nei. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Godt at dere ikke lot dere rive med! Synes Zakko går over noen grenser av og til! 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Fordi du har minimalt med vett i haue! Skal jeg utdype det? Hvorfor i allverden svarer du Zakkoo på denne måten. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Godt at dere ikke lot dere rive med! Synes Zakko går over noen grenser av og til! Bare se selv! http://www.seher.no/cm 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor i allverden svarer du Zakkoo på denne måten. Det hadde du visst om du har fulgt med! Det har du ikke, dermed har du ingen rett til å angripe meg! Lønner seg _alltid_ å lese litt, før en svarer, sudrik! 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det hadde du visst om du har fulgt med! Det har du ikke, dermed har du ingen rett til å angripe meg! Lønner seg _alltid_ å lese litt, før en svarer, sudrik! Jeg har lest den tråden om "gud er bare en historie", der både du og zakkoo fyrer opp hverandre. Han var ufin med deg, det var ikke bra. Men å påstå at folk i dag ikke tror på gud fordi folk finner det for mektig og skremmende, fikk meg også til å lette på øyelokket. Jeg tror ikke på gud, fordi jeg ikke tror gud finnes. Jesus tror jeg har vært her på jorda og at mye som står i bibelen stemmer, men han betyr ingenting for meg. Men jeg respekterer at andre tror på gud og Jesus og at det er viktig for deres liv, men jeg forventer den samme respekten tilbake. Dersom jeg ikke får den samme respekten kan jeg også gi uttrykk for at jeg synest at det er patetisk, men kun når jeg blir møtt med respektløshet av kristne mennesker. Vet ikke om dette er den tråden du sikter til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.