Gå til innhold

Hvor ronker du helst?

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Har du seriøst telt innleggene mine?

Vel, mens man søker jobb kan man kjede seg litt, hehe. Fritidsproblemer, sikkert. Men jeg synes det er litt standard å rakke ned på sånne som meg pga fritidsproblemer. Lite fantasiløst. Som å si "hva er problemet ditt!" på en måte.

OK, jeg innrømmer at jeg er en slags taper, uten jobb osv. Men hvorfor rakke ned på society losers?

Nei, jeg har ikke tellt innleggene dine. Men det finnes en søkefunksjon som fint klarer tellingen på et par sekunder.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mista nikket

8

• hidi, the scorpion

5

• morsan

2

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg har ikke tellt innleggene dine. Men det finnes en søkefunksjon som fint klarer tellingen på et par sekunder.

Hvor kan jeg se det? Hvis jeg har skrevet 1500 innlegg på få dager, er det litt mye, ja. Sorry.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Hvor kan jeg se det? Hvis jeg har skrevet 1500 innlegg på få dager, er det litt mye, ja. Sorry.

Klikk "Søkesiden" i "Forum:"-menyen til venste, og søk i "Forfatter (nick)".

Skrevet

Klikk "Søkesiden" i "Forum:"-menyen til venste, og søk i "Forfatter (nick)".

Du store alpakka. På tide å komme seg i jobb.

Skrevet

Jeg begynner å lure på om du setter opp profiler på de som svarer deg på alle de spørsmålene du skriver.

Skrevet

Jeg begynner å lure på om du setter opp profiler på de som svarer deg på alle de spørsmålene du skriver.

"Jeg begynner å lure på om du setter opp profiler på de som svarer deg på alle de spørsmålene du skriver."

Du mener at jeg er både hidi og alle de andre som rakker ned på meg!? At jeg sitter her og håner meg selv? Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det?

For å si det sånn, jeg tror heller DU er hidi.

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Jeg begynner å lure på om du setter opp profiler på de som svarer deg på alle de spørsmålene du skriver."

Du mener at jeg er både hidi og alle de andre som rakker ned på meg!? At jeg sitter her og håner meg selv? Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det?

Tror heller mista nikket mener du samler opplysninger om dem som svarer, ikke at du svarer på dine egne innlegg.

Skrevet

Tror heller mista nikket mener du samler opplysninger om dem som svarer, ikke at du svarer på dine egne innlegg.

Samler opplysninger, med hvilken hensikt? Finne ut hvem de er, stikke hjem til dem og voldta og stjele?

Nope.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samler opplysninger, med hvilken hensikt? Finne ut hvem de er, stikke hjem til dem og voldta og stjele?

Nope.

Vet ikke jeg, du må spørre den som sa det.

Skrevet

Du misforsto meg. Du skriver en masse spørsmål om alt mulig og mange av de samme svarer. Da kan du sett opp en profil. F.eks dolly bor i kr.sand, hun runker i dusjen, har 4 barn, er samboer og kjører lada.Dette var bare et frittenkt eksempel. Det var sånn jeg tenkte. Og til etterretning, jeg er ikke hidi. Jeg er kun

Skrevet

Du misforsto meg. Du skriver en masse spørsmål om alt mulig og mange av de samme svarer. Da kan du sett opp en profil. F.eks dolly bor i kr.sand, hun runker i dusjen, har 4 barn, er samboer og kjører lada.Dette var bare et frittenkt eksempel. Det var sånn jeg tenkte. Og til etterretning, jeg er ikke hidi. Jeg er kun

Og så? Er man redd (aka overparanoid) for at han skal gjøre det så er det vel bare å la være å svare? Er det noe mer hokus pokus enn som så?

Skrevet

Hehe, nei jeg samler nok ikke inn opplysninger og prøver heller ikke å spore opp folk. Men jeg skal innrømme at en jobb i SSB ikke hadde vært å forakte :-)

Skrevet

Hehe, nei jeg samler nok ikke inn opplysninger og prøver heller ikke å spore opp folk. Men jeg skal innrømme at en jobb i SSB ikke hadde vært å forakte :-)

Noe å tenke på? Hvis en gidder, kan en få fin trening her:-)

Skrevet

5 års utdanning for å bli statistiker. Noe å vurdere for høsten. Binominalfordeliger, standardavvik og slikt er ting jeg tar lett.

Vet du forresten hvilken sum det er størst sjanse for å få når du kaster to terninger?

Skrevet

Og så? Er man redd (aka overparanoid) for at han skal gjøre det så er det vel bare å la være å svare? Er det noe mer hokus pokus enn som så?

Finnes ikke redd for det i det hele tatt. Om noen gidder gjøre det så pytt, pytt. Hver sin interesse. Og som du sier en kan bare la være å svare. Og for the record, jeg er ikke overparanoid:-)Dessuten stillte jeg bare et spørsmål og jeg fikk svar fra Zakkoo om det jeg lurte på

Skrevet

5 års utdanning for å bli statistiker. Noe å vurdere for høsten. Binominalfordeliger, standardavvik og slikt er ting jeg tar lett.

Vet du forresten hvilken sum det er størst sjanse for å få når du kaster to terninger?

Har ikke den minste aning, er ikke statistikkyndig, men jeg regner med at du vil fortelle meg det:-)

Skrevet

Har ikke den minste aning, er ikke statistikkyndig, men jeg regner med at du vil fortelle meg det:-)

7

Sjansen for 7 øyne er ca 16,7 prosent.

Skrevet

7

Og det er _ganske_ irriterende når man spiller Settlers of catan!

:)

Skrevet

7

Ok, mange kombinasjoner som gir 7. Når det gjelder tall er jeg noen ganger totalt blotta for forståelse.

Skrevet

Dessuten er det ikke såååå vanskelig å få en "nesten Mensa-nivå score" på nettester bare man øver seg. de er ofte skåret over samme lest.

Det er mye vanskeligere å gjøre det like bra på en ekte Mensa-test.

Jeg øver ikke. Øvelse gjør mester. Skulle jeg øvd hadde jeg blitt verdensmester.

Jeg har tenkt å ta den mensa-testen en gang. Er du med på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...