22årgammel Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har en blod% på 6,7, hva kan skje dersom den blir så lav over tide? Kan jeg få hjertestans eller andre ting. Jeg klarer ikke ta jerntabl. Blir så dårlig av dem, selv med hemojern. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Alternativet til jernpiller er jo å daglig spise mat med mye jern i, samt bruke jernpanne til all mat du steker. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 BRUNOST!!:-) masse jern i brunosten.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det skjer vel ikke så mye så lenge du ikke trenger å anstrenge deg. Du har lite å gå på om du skulle bli utsatt for en ulykke. Prestasjoner i idrett vil lide. Jeg levde med lavere verdier enn dette i flere år som barn inntil jeg fikk diagnose og behandling. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 BRUNOST!!:-) masse jern i brunosten.. Det ble slutt på å tilsette jern til brunosten i 2001. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det ble slutt på å tilsette jern til brunosten i 2001. Nei? et var jo teit..i..det visste jeg 0 Siter
Gjest Liv Heidi, ocdforum.no Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Alternativet til jernpiller er jo å daglig spise mat med mye jern i, samt bruke jernpanne til all mat du steker. ...men ikke spis selve jernpanna :-) Prøv å undersøk litt om jerninnhold i mat du liker, og spis mye av det! Du får også jern i flytende form på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.