Gå til innhold

Lyder

Anbefalte innlegg

Gjest Mechilah
Skrevet

Hvilke lyder går dere på nervene?

Det værste jeg vet er lysrør som durer,og inni butikker med vifteannlegg,det durer skikkelig,blir helt ør i hode..

streker paa veggen..!
Skrevet

jobbet ved siden av en isbit maskin en sommer... Den kunne man bli gal av, var så sinnsyk høy lyd, tror ikke det var helt lovlig og jobbe ved siden av den greia uten hørsels vern..!

Var på Egon på karl johan foresten, så nå har jeg hengt ut dem litt også :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Lyden av spillemaskiner (enarmede banditter) er slitsom, så jeg syns veldig synd på dem som jobber nær sånne og må høre på dem hele dagen.

Skrevet

Synes lyden av noen som kysser (på TV'n) er forferdelig. Ikke sånne smask på truten, men mer kline-kyss. Da må jeg skru av lyden!

hidi, the scorpion
Skrevet

Basslyden når min sønn spiller musikk nede! Driver meg til vannvidd....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...