Gjest Mechilah Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hvilke lyder går dere på nervene? Det værste jeg vet er lysrør som durer,og inni butikker med vifteannlegg,det durer skikkelig,blir helt ør i hode.. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 jobbet ved siden av en isbit maskin en sommer... Den kunne man bli gal av, var så sinnsyk høy lyd, tror ikke det var helt lovlig og jobbe ved siden av den greia uten hørsels vern..! Var på Egon på karl johan foresten, så nå har jeg hengt ut dem litt også 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Lyden av spillemaskiner (enarmede banditter) er slitsom, så jeg syns veldig synd på dem som jobber nær sånne og må høre på dem hele dagen. 0 Siter
Gjest corian Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Synes lyden av noen som kysser (på TV'n) er forferdelig. Ikke sånne smask på truten, men mer kline-kyss. Da må jeg skru av lyden! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Basslyden når min sønn spiller musikk nede! Driver meg til vannvidd.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.