Gå til innhold

Damer som er dårlige i senga,

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det?

Ikke offisielt.

En mann som påstår noe slikt blir øyeblikkelig konfrontert med sin egen evne, og automatisk utnevnt til løgner fordi han vil dekke over sin egen manglende evne. Han har ikke lov å vurdere kvaliteten på et samleie, og prøver han på det, så fratar han henne det eneste hun har å tilby. Virker det som.

Er det virkelig nødvendig å fremstille sex som det eneste kvinner har å tilby?

Hva er mest ille: når hun er misfornøyd, eller når han er misfornøyd?

Jeg tror kvinner sitter fast i en kulturell tvangstrøye. Når de føler lyst, så kommer skyldfølelsen og kveler den. Slår hun seg løs, og blir gjort oppmerksom på det, så kommer skammen igjen og tar henne. Hun kan kunsten å gjøre det ukoselig for seg selv.

Trallala.

Skrevet

Selvsagt finnes det damer som er gode og dårlige når det gjelder sex. Akkurat som det finnes mannfolk som er gode og dårlige. Og noen som oppfattes som dårlige av en kan oppfattes som god av en annen. Heldigvis.

Gjest bik bok bok bik
Skrevet

Det finnes sikkert like mange menn og damer som er dårlig i senga, mange damer sliter med kroppen sin, og har vanskelig for å slippe seg løs. Nok av damer som ikke kler av seg foran mannen. De kan da umulig ha ett ok, sex liv.

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Kommer helt an på mannen om han gjør kvinnen go`....og om hun får lov og være seg selv...

Får hun ikke være seg selv,blir hun selvfølgelig ikke go`...

Skrevet

Kommer helt an på mannen om han gjør kvinnen go`....og om hun får lov og være seg selv...

Det gjelder jo selvsagt motsatt også.

Skrevet

Det er nok mer akseptert at ei jente sier at mannen er dårlig senga enn motsatt.

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Du har rett i det =)

Forhold er uansett komplisert og vanskelig hvordan en snur og vender på det...

phuuuu....

Skrevet

Selvsagt finnes det damer som er gode og dårlige når det gjelder sex. Akkurat som det finnes mannfolk som er gode og dårlige. Og noen som oppfattes som dårlige av en kan oppfattes som god av en annen. Heldigvis.

En som er totalt uinteressert og fraværende tror jeg ikke har noen kødannelser foran senga.

Skrevet

En som er totalt uinteressert og fraværende tror jeg ikke har noen kødannelser foran senga.

*ser for meg noen med kødannelse foran senga*

:-D

Skrevet

Det finnes sikkert like mange menn og damer som er dårlig i senga, mange damer sliter med kroppen sin, og har vanskelig for å slippe seg løs. Nok av damer som ikke kler av seg foran mannen. De kan da umulig ha ett ok, sex liv.

Det er trist at det finnes så mange som gjør det ukoselig for seg selv.

Skrevet

Nei, det er noe i det.

Menn hjelper nok til og heller bensin på bålet. Jeg tipper de ikke forstår hva de gjør.

Skrevet

Det er nok mer akseptert at ei jente sier at mannen er dårlig senga enn motsatt.

Jepp. Jo eldre de er, jo mer kommer det til syne. Eller det går motsatt vei, og "moralen" svekkes. Mange må bli over 40 før de forstår at moral er noe oppe i hodene til folk, og ikke så viktig. Det blir mer og mer akseptert at kvinner skal gi blanke i hva andre mener.

Skrevet

*ser for meg noen med kødannelse foran senga*

:-D

Jeg kan tenke tilbake og tydelig se at enkelte kunne hatt bra sex om de ikke hadde så mye rart oppe i hodet. Og enkelte kunne hatt godt av å snakke om ting, ikke mure alt sammen inne. Venninner kan også være noen drittsekker uten å forstå det.

Skrevet

To like dårlige i samme seng. Jiiihaaa.

:-)

Skrevet

Det tror jeg på.

Gjest mus@pus
Skrevet

Ingen kvinner eller menn er dårlig til sengs!

Det kommer bare an på om de passer sammen.

Skrevet

Ingen kvinner eller menn er dårlig til sengs!

Det kommer bare an på om de passer sammen.

Så du mener to talentløse kalde passive kjønnsløse passer sammen?

Felles interesser?

Gjest mus@pus
Skrevet

Så du mener to talentløse kalde passive kjønnsløse passer sammen?

Felles interesser?

Jeg passet enormt godt sammen med en jeg hadde for ei stund tilbake.

Han jeg er sammen nå,passer jeg ikke så godt sammen.

Allikevel er jeg den samme nå som før.

Skrevet

Jeg passet enormt godt sammen med en jeg hadde for ei stund tilbake.

Han jeg er sammen nå,passer jeg ikke så godt sammen.

Allikevel er jeg den samme nå som før.

Det høres kjent ut.

Gjest bik bok bok bik
Skrevet

Det er trist at det finnes så mange som gjør det ukoselig for seg selv.

Enig med deg, men det tør en jo nesten ikke si her inne, for da blir jo alle så drit sure, og mener en er dømmende, dårlig menneske osv. osv. Selv gjort er vel gjort. sikkert deilig å ha sex når flesket tyter ut til alle kanter. Mye å nyte da ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...