Gå til innhold

Damer som er dårlige i senga,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen er dårlige i senga og andre er ikke. Noen passer bare ikke sammen, og andre passer sammen.

Ikke vanskeligere enn det vel ;)

Gjest anonym@mus
Skrevet

Ingen kvinner eller menn er dårlig til sengs!

Det kommer bare an på om de passer sammen.

Jeg tror ikke jeg kan være enig med deg selv om jeg er kvinne selv.

For det er ganske vanlig, og var dessverre slik for meg at barn og dårlig tid gjorde meg sløv. Og kjenner jeg mange av venninnene mine rett, har de også gjort fint lite for å holde apetitten oppe.

Det er i hvertfall mye mer vanlig, og ganske klassisk i forhold til at den ene maser om sex, og den andre synes det er for mye og for ofte.

Det er slett ikke bare en myte at mange av oss kvinner har den instillingen til sexlivet i perioder.

Jeg tror jeg kan stå inne for en påstand som veldig mange av oss kvinner ikke liker å høre.

Jeg ville i hvert fall ikke høre det før vi hadde vært hos sexolog :-)

Keinstein har litt rett. Mange av oss er ofte fryktelig dårlige elskere!

Mens vi er veldig opptatt av om menn er dårlige eller gode elskere, ofrer vi ikke våre egne evner og innsats i halmen en tanke.

Jeg tror det kommer av at menn flest er gode elskere. De sørger for at kvinnen får en god opplevelse av tilfredsstillelse hver gang, om vi ønsker det.

Det blir så mye fokusert på dette, at det er et krav til mannen å vite det, ikke sant?

Men vi tror også ofte at mannen er tilfredsstillet når det har gått for han!

Men det er jo slett ikke riktig, og derfor føler mange seg virkelig snytt når hun avbryter fordi han har fått utløsning. Men hun forstår antakelig ikke at det er først da han virkelig er kommet i gang!

Min mann ønsker rett og slett å få samme deilige behandling og oppmerksomhet fra meg, som han viser meg. Det er en myte at menn snur seg og sovner etter sex.

Tidligere generasjoner hadde det slik, rett og slett fordi det ikke var vanlig å tilfredsstille kvinnen før samleiet, slik det er i dag.

Både oralsex og orgasme har vært tabu-områder og lite utbredt.

Når vi snakker om at selve samleiet bare er en liten del av stimuleringen, hvem gjelder det vanligvis? Mannen?

"Vi hadde sex i tre kvarter"?

40 min. stimulering og orgasmer på meg... 5 min sex, stimulering og utløsning på han. Helt ukjent scenario?

Mange av oss har erfaringen at mannen mister både ereksjon og lyst når kvinnen ikke er interessert i å tilfredsstille han også.

Gjesper mens de har sex.

Snakker om jobben, tapetet eller noe som skulle vært gjort.

Ser uinteressert opp i taket.

Ikke beveger seg eller bruker underlivet.

Klager når den faller ut :-) eller om de må bevege seg akrobatisk.

Aldri gir tilbakemeldinger á la "Å så deilig" "Du er god" under sex.

Det er noen av våre typpiske kvinnefeil som jeg påstår har en del sannhet i seg .-)

Så Keinstein, støtter deg litt jeg *o*

Gjest linnela
Skrevet

Jenter må begynne å kreve mer av gutta i senga, framfor å bekymre seg over det de selv presterer. Sett krav til menn, jenter!

Skrevet

Det har nok alltid blitt stilt krav til mannens prestasjoner i senga. Han føler det som sitt ansvar å tilfredsstille kvinnen, å få den opp, å holde ut et visst antall minutter, å sørge for at hun får orgasme osv.

Det blir neppe stilt liknende krav til kvinnens ferdigheter. Kvinner føler nok til gjengjeld mer press når det gjelder utseende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...