ShitDiddelyDo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kan noen gi meg en kort innførsel? Forsøker å lage en lysbildefremstilling jeg kan sende rundt til diverse folk, men klarer ikke å tilpasse bildene sånn at de får rett størrelse. Noen som har peiling som kan skrive en idiotsikker veiledning selv en idiot forstår? Lei av å knote. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 www-lu.hive.no/ikt/documents/oppstart_powerpoint_XP.doc 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 www-lu.hive.no/ikt/documents/oppstart_powerpoint_XP.doc Thank you! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Thank you! Bare hyggelig. Håper det var til hjelp. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Bare hyggelig. Håper det var til hjelp. :-) Det var til hjelp, men jeg burde klart det på egenhånd. Men du: Nå har jeg en pp-presentasjon på nesten 50 mb. Det er vel i overkant mye å sende i mail? Går det an å gjøre den mindre på en eller annen måte, uten å ødelegge bildekvaliteten veldig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.