Gå til innhold

Kjendiser

Gjest Den gale verden

Anbefalte innlegg

Gjest Den gale verden
Skrevet

Leste under her at denne Nicole hadde sultet babyen sin.

Det er ingen nyhet at det daglig kastes et mangfold av jente-babyer i søpla i kina.

Jeg syns det er så rart at folk er så opptatt av kjendiser. Se og Hør er vel en av de største økonomiske suksessene i Norge innen media, har jeg hørt, og det kan de takke kjendis-suggesjonen for. Uten kjendiser hadde ikke se og hør vært til.

Når jeg en sjelden gang blir opptatt av en sak på tv eller avis som handler om en person, da er det alltid en av "heltene" det handler om. Altså personer jeg ser opp til, av ulike grunner.

Artiklene handler om ting som går på deres privatliv, men om mer allmenne ting. Som f.eks. klimakrisa.

Det er sikkert et produkt av hvilke "helter" jeg har.

Men likevel. Hvorfor er folk så opptatt av kjendiser? Ser de virkelig opp til disse folkene? Altså skuespillere, modeller, eller ofte helt vanlige mennesker som av en eller annen grunn har blitt kjente.

Skrevet

Jeg er heller ikke optatt av kjendiser. Det gir meg null å lese om dem.

Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være så interessant å lese alt de foretar seg. Viser de en pupp eller klør seg i rævva så står det et stort bilde på første side i et blad. Fatter ikke ta det kan være noe å lese om.

Skrevet

Mange har ikke et eget liv.

Mange kvinner gråter mer over kjendisers elendighet enn sin egen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...