Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Føler dere en rus når dere logger på dol? Det gjør jeg, til tross for at jeg kun har vært her få dager. Best å slutte før det blir like vanskelig som å slutte å røyke. Hva bør jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Du bør få deg frisk luft. Gjøre litt annet enn bare sitte på dol, få deg en hobby. Bli avhengig av et pc spill eller noe! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Du bør få deg frisk luft. Gjøre litt annet enn bare sitte på dol, få deg en hobby. Bli avhengig av et pc spill eller noe! Var en tur ute i dag. Men PC-spill er da ikke bedre enn dol! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Var en tur ute i dag. Men PC-spill er da ikke bedre enn dol! jo, sånn sett for da kommer du hvertfall litt bort fra dol og kan bli avhengig av noe annet. tilslutt er du lei av alt det du er avhengig av så finner du nok ut av noe du vil gjøre. slike har hvertfall jeg gjort det 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 jo, sånn sett for da kommer du hvertfall litt bort fra dol og kan bli avhengig av noe annet. tilslutt er du lei av alt det du er avhengig av så finner du nok ut av noe du vil gjøre. slike har hvertfall jeg gjort det Er du doloman? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Er du doloman? Nei, jeg er nok ikke doloman. Har kanskje vært det engang, men ikke nå nei! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Var en tur ute i dag. Men PC-spill er da ikke bedre enn dol! Det har du helt rett i. Men dol er tidsfordriv, noe man gjør når man ikke har noe bedre å gjøre. Men jeg innrømmer at det går foran tv og endel lesing. Men tror ikke jeg taper så mye på det. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 En rus? Heh, ikke akkurat. Ikke i nærheten engang. Kanskje på tide å skaffe seg et aldri så lite liv? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 PC'en har visstnok en av-knapp (har jeg hørt). 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 En rus? Heh, ikke akkurat. Ikke i nærheten engang. Kanskje på tide å skaffe seg et aldri så lite liv? Spørs hvordan du definerer et liv. Dame? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 PC'en har visstnok en av-knapp (har jeg hørt). Jada, det finnes askebegre også. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jada, det finnes askebegre også. He he 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Ja, skjønner at det må være et enormt rush å sitte på et forum og svare seg selv hele dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.