Gå til innhold

Avhengighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere en rus når dere logger på dol? Det gjør jeg, til tross for at jeg kun har vært her få dager.

Best å slutte før det blir like vanskelig som å slutte å røyke. Hva bør jeg gjøre?

Gjest Tacomix
Skrevet

Du bør få deg frisk luft. Gjøre litt annet enn bare sitte på dol, få deg en hobby. Bli avhengig av et pc spill eller noe!

Skrevet

Du bør få deg frisk luft. Gjøre litt annet enn bare sitte på dol, få deg en hobby. Bli avhengig av et pc spill eller noe!

Var en tur ute i dag.

Men PC-spill er da ikke bedre enn dol!

Gjest Tacomix
Skrevet

Var en tur ute i dag.

jo, sånn sett for da kommer du hvertfall litt bort fra dol og kan bli avhengig av noe annet. tilslutt er du lei av alt det du er avhengig av så finner du nok ut av noe du vil gjøre. slike har hvertfall jeg gjort det

Skrevet

jo, sånn sett for da kommer du hvertfall litt bort fra dol og kan bli avhengig av noe annet. tilslutt er du lei av alt det du er avhengig av så finner du nok ut av noe du vil gjøre. slike har hvertfall jeg gjort det

Er du doloman?

Gjest Tacomix
Skrevet

Er du doloman?

Nei, jeg er nok ikke doloman. Har kanskje vært det engang, men ikke nå nei!

Skrevet

Var en tur ute i dag.

Det har du helt rett i. Men dol er tidsfordriv, noe man gjør når man ikke har noe bedre å gjøre. Men jeg innrømmer at det går foran tv og endel lesing. Men tror ikke jeg taper så mye på det.

Skrevet

En rus? Heh, ikke akkurat. Ikke i nærheten engang.

Kanskje på tide å skaffe seg et aldri så lite liv?

Skrevet

En rus? Heh, ikke akkurat. Ikke i nærheten engang.

Kanskje på tide å skaffe seg et aldri så lite liv?

Spørs hvordan du definerer et liv. Dame?

Skrevet

PC'en har visstnok en av-knapp (har jeg hørt).

Jada, det finnes askebegre også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, skjønner at det må være et enormt rush å sitte på et forum og svare seg selv hele dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...