Gå til innhold

Lollipopp is!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor får en kjøpt det nå? Altså lollipopp is i boks, ikke på pinne!

Lenge siden jeg har sett det i butikkene!

Skrevet

Prix. 10-pakning tli 34.90.

I BOKS Zakkoo, ikke på pinne. :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Prix. 10-pakning tli 34.90.

Ikke en slik pakkning. De er jo på pinner. Jeg liker bare lollipopp isen som er i boks, jeg trenger slik is. Jeg har så lyst på en is jeg tåler!

Skrevet

I BOKS Zakkoo, ikke på pinne. :o)

Å ja! Det har jeg aldri smakt! Er det det samme som vanlig lollipop?

Skrevet

Ikke en slik pakkning. De er jo på pinner. Jeg liker bare lollipopp isen som er i boks, jeg trenger slik is. Jeg har så lyst på en is jeg tåler!

Tåler du ikke melk?

Gjest Tacomix
Skrevet

Å ja! Det har jeg aldri smakt! Er det det samme som vanlig lollipop?

Den isen synes jeg er mye bedre

Gjest Tacomix
Skrevet

Tåler du ikke melk?

nei, jeg har begynt å bli syk av melk. Så nå harjeg begynt å kutte ut melkeprodukter!

Skrevet

nei, jeg har begynt å bli syk av melk. Så nå harjeg begynt å kutte ut melkeprodukter!

"Jensen hos Arla sier det ikke er økonomiske årsaker til at de har valgt å fremstille en revet "ost" av blant fett fra palmeolje.

- Årsaken er hovedsakelig at vi ønsker å gi osten andre egenskaper. Den blir blant annet hvitere. Den får ikke en annen smak, sier direktøren. "

LOL! Yeah right! Dummeste jeg har hørt i dag.

Gjest Tacomix
Skrevet

"Jensen hos Arla sier det ikke er økonomiske årsaker til at de har valgt å fremstille en revet "ost" av blant fett fra palmeolje.

- Årsaken er hovedsakelig at vi ønsker å gi osten andre egenskaper. Den blir blant annet hvitere. Den får ikke en annen smak, sier direktøren. "

LOL! Yeah right! Dummeste jeg har hørt i dag.

Så det er ost i lollipoppen?

Gjest Underskrift
Skrevet

Den isen synes jeg er mye bedre

Den finnes enda:o)

Jeg har en boks i frysern, og takk og lov har di begynt og selge den oftere og oftere i isbarer også.

Det er jammen godt er kommet mange deilige sorbeer til norge:o)

Men jeg husker jammen ikke hvor den ble kjøpt inn altså. Men det er ikke lenge siden.

*tenke*

Hmmm. Skal gi beksjed om hjernen bestemmer seg for og hjelpe litt til her.

Vennlig hilsen

Skrevet

Så det er ost i lollipoppen?

*hahahaha* Jeg tror Zakkoo roter sammen to tråder nå, vi snakker nemlig om pizza og sånn "osteerstatning" i en annen tråd. :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

*hahahaha* Jeg tror Zakkoo roter sammen to tråder nå, vi snakker nemlig om pizza og sånn "osteerstatning" i en annen tråd. :o)

Ok, det har ikke jeg fulgt med på! Håper ikke at det kommer ost i isen da:P!

*Zakkoo var sikkert trøtt*

Gjest aldri sett
Skrevet

det har jeg aldri sett før, hvor har du kjøpt det tidligere da ?

Skrevet

Typen min spurte en butikk.(ica maxi tror jeg) de kunne fortelle at de hadde sluttet å produsere det.

Gjest Tacomix
Skrevet

det har jeg aldri sett før, hvor har du kjøpt det tidligere da ?

Jeg har kjøpt det for 5 år siden, på et sted jeg gikk på skole! Men nå bor jeg på et annet sted. Men nå har jeg ikke sett den isen på noen år! Jeg håper den kommer i min butikk snart!

Gjest Tacomix
Skrevet

Typen min spurte en butikk.(ica maxi tror jeg) de kunne fortelle at de hadde sluttet å produsere det.

Tskk for svar. Så kjedlig at de ikke produserer det lenger.

Jeg har så lyst på slik is.Vi som har melke allerdi må jo få den isen! Jeg har så lyst på den!

Skrevet

Tskk for svar. Så kjedlig at de ikke produserer det lenger.

Jeg har så lyst på slik is.Vi som har melke allerdi må jo få den isen! Jeg har så lyst på den!

Skriv mail til de som produserte den, og etterlys den.

Det var etter mange mail-etterlysninger at bokstavkjeksen kom tilbake på markedet.

Skrevet

Skriv mail til de som produserte den, og etterlys den.

Det var etter mange mail-etterlysninger at bokstavkjeksen kom tilbake på markedet.

*snubler ut av sofaen*

Er bokstavkjeksen tilbake???

*rasler med penger og tar peil på nærmeste bensinstasjon*

Skrevet

*snubler ut av sofaen*

Er bokstavkjeksen tilbake???

*rasler med penger og tar peil på nærmeste bensinstasjon*

De har gjort den MYE sunnere så den smaker høgg. Du kan få mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...