Gå til innhold

Lollipopp is!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Skriv mail til de som produserte den, og etterlys den.

Det var etter mange mail-etterlysninger at bokstavkjeksen kom tilbake på markedet.

Takk for tipset. Da får jeg sende en etterlysning. Jeg bare må ha den isen igjen!

Skrevet

De har gjort den MYE sunnere så den smaker høgg. Du kan få mine.

Fysj. Ikke noe mere delvis herdet fett og masse sukker? Sukk...

Skrevet

Tskk for svar. Så kjedlig at de ikke produserer det lenger.

Jeg har så lyst på slik is.Vi som har melke allerdi må jo få den isen! Jeg har så lyst på den!

Den står på Diplom-is sine sider, så den produseres nok enda. De har også tre andre sorbet-sorter, så det er jo litt å velge mellom.

Gjest Tacomix
Skrevet

Den står på Diplom-is sine sider, så den produseres nok enda. De har også tre andre sorbet-sorter, så det er jo litt å velge mellom.

Hvor har du kjøpt de sorbe isene?

Skrevet

Hvor har du kjøpt de sorbe isene?

I hvertfall på Meny, tror også i andre matbutikker.

Skrevet

Jooo, den finnes ennå. Kjøpte den på Rema for 2 uker siden og vi får den på jobb daglig. Tror jeg har sett den på kiwi også nylig.

Skrevet

Tskk for svar. Så kjedlig at de ikke produserer det lenger.

Jeg har så lyst på slik is.Vi som har melke allerdi må jo få den isen! Jeg har så lyst på den!

samme her. Vi også. Den er kjempe god til å bare spise og bruke i drinker. Både jeg og samboer savner den veldig. Skjønner ikke vitsen med å slutte å produsere noe folk liker??eh...

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171593896' post='3531999]

Du er helt ram på orddeling! ;)

Hva mente du nå?

Gjest Tacomix
Skrevet

Jooo, den finnes ennå. Kjøpte den på Rema for 2 uker siden og vi får den på jobb daglig. Tror jeg har sett den på kiwi også nylig.

Kan du si i hvilke lansdel du bor i? Jeg bor selv i stvg!

Skrevet

Hva mente du nå?

Du deler opp ordene så ofte. Ser du ikke det selv? :)

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171626996' post='3532569]

Du deler opp ordene så ofte. Ser du ikke det selv? :)

Jo, jeg deler vel opp ordene litt for mye. Jeg skal prøve å være litt flinkere å ikke dele opp ordene:)! Jeg elsker nemlig mellomromstasten:P

Men jeg skal skjerpe meg nå!

Skrevet

Jo, jeg deler vel opp ordene litt for mye. Jeg skal prøve å være litt flinkere å ikke dele opp ordene:)! Jeg elsker nemlig mellomromstasten:P

Men jeg skal skjerpe meg nå!

He he.. :D

Skrevet

Kan du si i hvilke lansdel du bor i? Jeg bor selv i stvg!

Jeg bor et godt stykke lenger nord. I midt-norge.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg bor et godt stykke lenger nord. I midt-norge.

Ok. Håper jeg finner den lollipopen snart. Men har heldigvis funnet en annen is som er nesten like god, men absolutt ikke så god. Håper den kommer mer i butikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...