Gå til innhold

3 pizzaer til 10 kr!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anbefaler dere å dra på Lidl hvis dere har dårlig råd.

Men jeg lurer på hva slags ost de bruker. Hadde det vært Jarlsberg eller Norgevia, ville bare osten i seg selv kostet 40 kr.

Hva tror dere de bruker?

Skrevet

De bruker sikkert ikke ost, men dette jukseproduktet laget av melk og palmefett.

Skrevet

De bruker sikkert ikke ost, men dette jukseproduktet laget av melk og palmefett.

æsj. hva heter det?

Skrevet

Det er nok sånn "ost" uten melk tenker jeg. Bare dritt. Jeg tror ikke jeg hadde hælt å smake på pizza til 3,50,- engang...

Skrevet

Er det melk i det da? Trodde ikke det var det jeg.

Skrevet

Er det melk i det da? Trodde ikke det var det jeg.

Nei, det er ikke det. Jeg så det da jeg googlet frem en artikkel om det.

Skrevet

Det er nok sånn "ost" uten melk tenker jeg. Bare dritt. Jeg tror ikke jeg hadde hælt å smake på pizza til 3,50,- engang...

" Jeg tror ikke jeg hadde hælt å smake på pizza til 3,50,- engang... "

Hælt??

Det er faktisk UNDER 3,50! Syk pris. Men jeg ble kvalm av den. Sikkert dette palmefettet.

Skrevet

" Jeg tror ikke jeg hadde hælt å smake på pizza til 3,50,- engang... "

Hælt??

Det er faktisk UNDER 3,50! Syk pris. Men jeg ble kvalm av den. Sikkert dette palmefettet.

*Hehe* Er "hælt" et trøndersk uttrykk kanskje? Hva sier man sørafor da? "Jeg hadde ikke klart å smake"?

Skrevet

*Hehe* Er "hælt" et trøndersk uttrykk kanskje? Hva sier man sørafor da? "Jeg hadde ikke klart å smake"?

Å "hæle" - eller helst "ikke hæle" finnes flere steder i Norge. Men ikke på Østllandet, tror jeg.

Skrevet

Helsefarlig også! :-(

Skulle ikke vært lov! Fy faen. Hvilke pizzaer er trygge?

Jeg ligger tynt an etter manges slike pizzaer siste året. Helvete, de skulle vært hengt de som lager slik dritt og tjener penger på folks uvitenhet og at folk skader seg selv.

Skrevet

Helsefarlig også! :-(

Skulle ikke vært lov! Fy faen. Hvilke pizzaer er trygge?

Jeg ligger tynt an etter manges slike pizzaer siste året. Helvete, de skulle vært hengt de som lager slik dritt og tjener penger på folks uvitenhet og at folk skader seg selv.

Du får begynne å lage pizzaen sjæl;-)

Skrevet

Hadde ikke klart å få i meg pizza til 3 kr.

Skrevet

Du får begynne å lage pizzaen sjæl;-)

Det er stress.

Satser på at Grandiosaen faktisk inneholder ekte Jarlsberg, og at de ikke ljuger. Eneste som er trygt å spise av pizzaer, tydeligvis.

Men du dama i den artikkelen tar i litt vel når hun sier at dette faktisk er det verste hun har sett. Lol! Da har hun ikke opplevd mye.

Skrevet

I Oslo heter det hæla :o)

Skrevet

Det er stress.

Satser på at Grandiosaen faktisk inneholder ekte Jarlsberg, og at de ikke ljuger. Eneste som er trygt å spise av pizzaer, tydeligvis.

Men du dama i den artikkelen tar i litt vel når hun sier at dette faktisk er det verste hun har sett. Lol! Da har hun ikke opplevd mye.

He he, det har du rett i, men "det verste jeg har sett" er jo i grunnen bare et uttrykk! ;-)

Skrevet

Å "hæle" - eller helst "ikke hæle" finnes flere steder i Norge. Men ikke på Østllandet, tror jeg.

Jo, det heter det på indre oslo øst :o) Det hadde jeg ikke hæla.

Skrevet

He he, det har du rett i, men "det verste jeg har sett" er jo i grunnen bare et uttrykk! ;-)

Ja, det misbrukes så ofte at det har mistet sin kraft.

Skrevet

Ja, det misbrukes så ofte at det har mistet sin kraft.

i likhet med en rekke andre ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...