Gå til innhold

Apropos Madame Tussaud's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste du at på Madame Tussaud's kan du få laget en voksfigur av deg selv, i full størrelse?! Den er laget like bra som de voksfigurene de har utstilt, og du får med deg en dvd med hele framstillingsprosessen. Voksfiguren blir ikke utstilt på Madame Tussaud's, men lokalt der du ønsker den plassert (må vel føye til: såfremt du får lov å plassere den der du vil, da!).

http://www.madame-tussauds.co.uk/figures.htm

Ok, hvor ville du ønsket å plassere en helfigur vokskopi av deg selv, om du kunne velge fritt?

Skrevet

Hvis jeg måtte plassere en sånn en noe sted, hadde det nok blitt i en godt låst kiste på havets bunn :-)

Har mer enn nok med å se meg selv i speilet, om jeg ikke skulle ha en vokskopi også :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg skulle stilt den opp på Karl Johan med hatt foran som folk kunne legge penger i. Sikker på at jeg hadde fått inn masse peng fordi jeg/den var så flink til å stå stille.

Blir som de statue - menneskene som er der om sommeren, unntatt robot - bevegelsene hver gang noen gir penger.

Skrevet

Jeg skulle stilt den opp på Karl Johan med hatt foran som folk kunne legge penger i. Sikker på at jeg hadde fått inn masse peng fordi jeg/den var så flink til å stå stille.

Blir som de statue - menneskene som er der om sommeren, unntatt robot - bevegelsene hver gang noen gir penger.

Oj, det var jammen en god idé!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...