Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år og antakeligvis rundt 170cm. Jeg er nysgjerrig på hva slags muligheter det er for å øke høyden. Helst skulle jeg ønske at det var et ufarlig produkt som jeg kunne bruke for å slippe smertefulle og dyre operasjoner. Jeg kom tilfeldigvis over et lovende produkt på internett, YOKO heter det. Det er en fotsåle som visstnok skal stimulere nervene i foten og øke høyden. Det er sagt at det er mulig å øke høyden med opp til 10 cm. Problemet er bare det at jeg er veldig skeptisk til produktet. Er det i det hele tatt mulig? Finnes det noen liknende produkter på det norske markedet? Vær så smill å svar! Jeg er desperat!

Dersom du ønsker kan du gjerne sjekke ut produktet for deg selv ved å gå på denne siden: www.gainheight.com

Mvh

-oppgitt og desperat ungdom

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26678-jeg-er-kort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære orderud,

De fleste gutter har sluttet å vokse i 18-års alder og dette skyldes at knoklenes vekstsoner er lukket. Dette er en biologisk klokke og alle forsøk på å øke lengdeveksten etter dette virker sannsynligvis ikke. Behandling med veksthormon må starte tidligere og gis vanligvis ikke til gutter som blir 170 cm og alle andre metoder som lover effekt er sannsynligvis bløff. I din alder er det naturlig å være opptatt av utseendet og kanskje også ønske at du var annerledes enn det er i dag. Etter min erfaring vil de fleste akseptere sitt utseende når det går en tid og fokusere på andre områder. En lengde på 170 cm er lavere enn gjennomsnittet, men ikke så lavt at du skal trenge å ha store komplekser for dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26678-jeg-er-kort/#findComment-110407
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...