Gå til innhold

Siden jeg driver å fusker..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..og allerede får dere til å hjelpe meg med quiz spørsmål..så kan jeg jo like godt fortsette..;-)

Noen som har noe ideer til kategorien "jentegreier"..?

Det er fryktelig reaksjonært og bare tull, så vanligvis har jeg spørsmål om parfymeprodusenter, bindtyper, hva heter bestevenninne til nancy Drew, håndarbeid, spekulum,l7, stjernetegn etc..

Noen forslag til noe veldig "jentete" anyone?

I såfall, takk!

:-)

Skrevet

Vi er tross alt på dol, så da må du nesten ta med Diva Cup! :-)

Skrevet

Barbie, sladder, negler, suging, gjøre flere ting på en gang, fotballhat, bruke lang tid foran speilet...

laguna1365380434
Skrevet

Vi er tross alt på dol, så da må du nesten ta med Diva Cup! :-)

Har hatt, men takk! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Barbie, sladder, negler, suging, gjøre flere ting på en gang, fotballhat, bruke lang tid foran speilet...

Takk. Se om jeg kan bruke noe derifra! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hva i all verden er l7???

Jentebandet som satte J i jenteband..;-)

Skrevet

"Hvor gammel er barbie"? Hun var 48 år i går tror jeg det var. Hørte det på radioen. :)

Hvem vant frøken Norge eller Miss U.. vet ikke svaret men.. :)

Hva med noen husmor spørsmål? F.eks indegrienser i matretter.. ?

Skrevet

Hva med spørsmål fra/om noen ekstremt jentete filmer, som f.eks Pretty Woman, Dirty Dancing osv

Skrevet

Strikking (men det kan vel kanskje ikke dagens jenter?), Titanic-filmen eller andre jente-filmer (Dirty Dancing?, Tatt av Vinden? ...)

Skrevet

speil! To timer på badet? Hvis det er for langt ut, så er maskara veldig jentete, eller fnising?

Skravlig (sier mannen min) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...