Gå til innhold

Pia Haraldsen på Rikets røst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det blir morsomt fordi det er humor-innslag? Håper ihvertfall det...men jeg tenkte også at det vil bli temmelig pinlig.

Men vi skal nå se på, han der Harry Klein skulle jo også ha innslag. Trodde først det var kødd jeg, men det var visst reelt.

Blir spennende.

Skrevet

Hehe, det er vel derfor hun skal være med :o)

Men sånt er så fælt å se på.. :)

Jeg blir helt dårlig av sånne stuntreportasjer à la de Thomas Gjertsen lagde for torsdagsklubben etc.

Skrevet

Kanskje det blir morsomt fordi det er humor-innslag? Håper ihvertfall det...men jeg tenkte også at det vil bli temmelig pinlig.

Men vi skal nå se på, han der Harry Klein skulle jo også ha innslag. Trodde først det var kødd jeg, men det var visst reelt.

Blir spennende.

Harry Klein er jo et morsomt gjensyn, kanskje det blir bra"

Ser for meg at Pia har like mye humor som en tom brusflaske, så jeg tør ikke å se på. Det blir nok helst Shark på meg. Men avgi gjerne rapport etterpå :-)

Skrevet

Men sånt er så fælt å se på.. :)

Jeg blir helt dårlig av sånne stuntreportasjer à la de Thomas Gjertsen lagde for torsdagsklubben etc.

Jeg blir skikkelig flau på deres vegne jeg og. Men det er jo endel av moroa :o)

Skrevet

jeg så det og synes ikke det var noe morsomt.

Borat har enkelte slike intervjuer hvor han spiller stokk dum.

som feks at han ikke vet forskjell på veteran og veterinær og vietnam veteran.

han her kan spille dum reporter : )

Skrevet

jeg så det og synes ikke det var noe morsomt.

Borat har enkelte slike intervjuer hvor han spiller stokk dum.

som feks at han ikke vet forskjell på veteran og veterinær og vietnam veteran.

han her kan spille dum reporter : )

Så hun spiller dum? Det kan jo tyde på at dama har en viss selvironi i og med at det ofte er sånn hun blir oppfattet..

Jeg synes den Borat greia bare hørtes pinlig ut, jeg. Skjønner at det kanskje er humor for mange, men jeg får helt vondt av sånt :)

Skrevet

Så hun spiller dum? Det kan jo tyde på at dama har en viss selvironi i og med at det ofte er sånn hun blir oppfattet..

Jeg synes den Borat greia bare hørtes pinlig ut, jeg. Skjønner at det kanskje er humor for mange, men jeg får helt vondt av sånt :)

ja klart hun spiller på det at det er sånn hun blir oppfattet ofte.Feks kalte hun co2 for h20.Og hun spurte om vi burde stenge grensene for å forhindre global oppvarming. Jeg liker ikke pia haralsen men jeg tror jeg så godt som det var prøvde å ha et åpent sinn .Men jeg likte det ikke. Det var ikke noe morsomt.Hun gamle dama på rikets røst er like tragisk. Så sånn sett så blir ikke pia haralsens innslag noe verre antagelig

Men jeg hadde tilgitt henne med engang om dette intervjuet var morsomt. Men jeg lo ikke engang!.

Så du linken jeg sendte deg.Jeg synes det var veldig morsomt men vi har kanskje forskjellig humor.

Man får utrolig medfølelse med den stakkarn han intervjuer som er såååå forståelsesfull og grei selv om han får de mest tåpelig spørsmål og betale de mest tåpelig ting.

Jeg synes Borat sin humor har vært rimelig kul.

Skrevet

Det sier jo alt om hva de vil med det programmet når de nå har bytta ut ei som faktisk hadde hjerne og noenlunde "lune" og gode innslag i forrige runde med dette vesenet her.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det sier jo alt om hva de vil med det programmet når de nå har bytta ut ei som faktisk hadde hjerne og noenlunde "lune" og gode innslag i forrige runde med dette vesenet her.

"Det sier jo alt om hva de vil med det programmet når de nå har bytta ut ei som faktisk hadde hjerne og noenlunde "lune" og gode innslag i forrige runde med dette vesenet her."

Hvem da? Du må selvfølgelig mene dama med Trendmagasinet, for ho unge blonde var jo bare helt utrolig teit og kjedelig.

Skrevet

Hva....Er ikke Sigrid Bonde Tusvik med lengre? Hadde sansen for henne:(

Gjest Aviaana
Skrevet

Siden Pia Haraldsen anser seg som en del av (hvis ikke inngiftet del av ) kongefamilien så lurer jeg veldig på hvordan hun skal forvalte den rollen når Otto Jespersen begynner å harselere med kongefamilien.

Blir Pia Haraldsen fortsatt invitert til kongelige begivenheter da? Eller er hun så skviset ut av kongefamilien fra før, at det ikke gjør noe?

Skrevet

Ho var til tider ustyrtelig morsom.

Uten at det var pinlig? Du satt ikke parat med en finger på muteknappen, og en annen på tekst-tvknappen? ;)

Skrevet

ja klart hun spiller på det at det er sånn hun blir oppfattet ofte.Feks kalte hun co2 for h20.Og hun spurte om vi burde stenge grensene for å forhindre global oppvarming. Jeg liker ikke pia haralsen men jeg tror jeg så godt som det var prøvde å ha et åpent sinn .Men jeg likte det ikke. Det var ikke noe morsomt.Hun gamle dama på rikets røst er like tragisk. Så sånn sett så blir ikke pia haralsens innslag noe verre antagelig

Men jeg hadde tilgitt henne med engang om dette intervjuet var morsomt. Men jeg lo ikke engang!.

Så du linken jeg sendte deg.Jeg synes det var veldig morsomt men vi har kanskje forskjellig humor.

Man får utrolig medfølelse med den stakkarn han intervjuer som er såååå forståelsesfull og grei selv om han får de mest tåpelig spørsmål og betale de mest tåpelig ting.

Jeg synes Borat sin humor har vært rimelig kul.

Nå har jeg sett innslaget, det var flaut. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir så ille berørt av sånne ting, det blir uutholdelig pinlig for meg. Jaja, jeg får jobbe med saken ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er så flaut og pinlig med Pia Haraldsen, at det er "pinlig å se på" henne?

Er det misunnelse som er ute og går? Jeg har sett henne på diverse progam, og i blader, og kan ikke fatte hva som er så dumt med henne. Dama er jo ganske kul, egentlig, og hun er flink til å prate for seg.

Hun gjør en god innsats, og har som alle oss andre et forbedringspotensiale.

Det jeg synest er mer flaut, er at enkelte synker så lavt at Janteloven får herske villt. Og er selvtilliten noen hakk for høy når folk kan tillate seg å rakke sånn ned på andre?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er så flaut og pinlig med Pia Haraldsen, at det er "pinlig å se på" henne?

Er det misunnelse som er ute og går? Jeg har sett henne på diverse progam, og i blader, og kan ikke fatte hva som er så dumt med henne. Dama er jo ganske kul, egentlig, og hun er flink til å prate for seg.

Det jeg synest er mer flaut, er at enkelte synker så lavt at Janteloven får herske villt. Og er selvtilliten noen hakk for høy når folk kan tillate seg å rakke sånn ned på andre?

For min del dreide ikke dette seg nødvendigvis om Pia Haraldsen, men om pinlige innslag på tv. At Rikets Røst har en del av disse, er vel ikke akkurat sjokkerende. Og at de mest sannsynlig kom til å bruke den generelle oppfatningen av henne som en del av innslaget. Og for meg er folk som driter seg ut på tv - pinlig!

Og så er det vel hver sin smak angående hvordan man har oppfattet hennes uttalelser/væremåte :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Inntil i dag har den dama virket direkte uintelligent i de sammenhengene jeg har sett henne på skjermen. At hun spiller på dette inntrykket i Rikets Røst er da temmelig åpenbart? Og overraskende nok var det faktisk morsomt.

Skrevet

For min del dreide ikke dette seg nødvendigvis om Pia Haraldsen, men om pinlige innslag på tv. At Rikets Røst har en del av disse, er vel ikke akkurat sjokkerende. Og at de mest sannsynlig kom til å bruke den generelle oppfatningen av henne som en del av innslaget. Og for meg er folk som driter seg ut på tv - pinlig!

Og så er det vel hver sin smak angående hvordan man har oppfattet hennes uttalelser/væremåte :)

Jada, hver sin smak - absolutt :)

Jeg misforstod nok noe, jeg oppfattet ikke at det var Rikets Røst generelt det var snakk om, mht pinlighet. Beklager om det ble helt feil.

Jeg står forøvrig fast ved mitt; jeg synes personangrep / nedverding /janteloven er forkastelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...