Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hva er reglene for hvilke navn man kan ta? Hversaagod er jo greit, mener jeg. Er det ingen grenser? Veit det er en grense på mer enn x antall personer må ha samme etternavn. Men kan jeg f eks kalle meg Jesus Kristus? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 En liten digresjon; en av legene på en legevakt på Østlandet heter Johannes Christ. Jeg synes det var litt morsomt å se en resept fra J.Christ. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 En liten digresjon; en av legene på en legevakt på Østlandet heter Johannes Christ. Jeg synes det var litt morsomt å se en resept fra J.Christ. Lol! Ja, da må det være lov med Kristus også, når Christ er lov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 En liten digresjon; en av legene på en legevakt på Østlandet heter Johannes Christ. Jeg synes det var litt morsomt å se en resept fra J.Christ. *Hehe* Råkult! 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kan du ikke bare kalle deg en liten kattepus, så vet alle hvem som fucker opp her inne? *himle* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Tja, syntes heller du skal kalle deg psykiatrisk pasient. 0 Siter
Gjest Slettegrunn Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Tja, syntes heller du skal kalle deg psykiatrisk pasient. Hatsumomo trakasserer zakkoo her 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hatsumomo trakasserer zakkoo her Zakkoo kan ikke trakaseres, siden h*n bare er en rollefigur som "en liten kattepus" har tatt på seg. Sjekk tråden "Vann suger" på åpent. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hatsumomo trakasserer zakkoo her Døh...har du ikke fått med deg at zakkoo er En liten kattepus, som bare er ute på hekkan her? 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hatsumomo trakasserer zakkoo her Frøkeeen! Hatsumomo hvisket til venninnen sin på prøveeen! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Frøkeeen! Hatsumomo hvisket til venninnen sin på prøveeen! Tror nok det er trådstarter selv, som forsøker å være artig... 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Tror nok det er trådstarter selv, som forsøker å være artig... Jeg tror det er trådstarter selv, men at hun mener det seriøst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.