Gå til innhold

Lov å kalle seg Jesus Kristus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er reglene for hvilke navn man kan ta? Hversaagod er jo greit, mener jeg. Er det ingen grenser?

Veit det er en grense på mer enn x antall personer må ha samme etternavn. Men kan jeg f eks kalle meg Jesus Kristus?

Skrevet

En liten digresjon; en av legene på en legevakt på Østlandet heter Johannes Christ. Jeg synes det var litt morsomt å se en resept fra J.Christ. ;)

Skrevet

En liten digresjon; en av legene på en legevakt på Østlandet heter Johannes Christ. Jeg synes det var litt morsomt å se en resept fra J.Christ. ;)

Lol! Ja, da må det være lov med Kristus også, når Christ er lov.

Skrevet

*Hehe* Råkult!

Skrevet

Kan du ikke bare kalle deg en liten kattepus, så vet alle hvem som fucker opp her inne?

*himle*

Skrevet

Tja, syntes heller du skal kalle deg psykiatrisk pasient.

Gjest Slettegrunn
Skrevet

Tja, syntes heller du skal kalle deg psykiatrisk pasient.

Hatsumomo trakasserer zakkoo her

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Zakkoo kan ikke trakaseres, siden h*n bare er en rollefigur som "en liten kattepus" har tatt på seg.

Sjekk tråden "Vann suger" på åpent.

Skrevet

Døh...har du ikke fått med deg at zakkoo er En liten kattepus, som bare er ute på hekkan her?

Skrevet

Frøkeeen! Hatsumomo hvisket til venninnen sin på prøveeen!

hidi, the scorpion
Skrevet

Frøkeeen! Hatsumomo hvisket til venninnen sin på prøveeen!

Tror nok det er trådstarter selv, som forsøker å være artig...

Skrevet

Tror nok det er trådstarter selv, som forsøker å være artig...

Jeg tror det er trådstarter selv, men at hun mener det seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...