Gå til innhold

Vann suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, noen av oss gamlinger tviholder nok fortsatt på kj-lyden om 50 år - hvis det er liv i oss enda.. Jeg tviler på at jeg begynner å si schøleskap og schole selv om årene går ;o)

Vi unge gjør i hvert fall det. Ingen andre språk har den tåpelige kj-lyden. De hører ikke engang forskjell. Død over den.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

7

• keinstein

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det deg gitt. :-)

linnela følte for å uttale seg om størrelsen på 3-åringer også, så jeg.

Jadda, har begynt å involvere meg i andre tråder, ikke bare starte egne :-)

Artig å være skuespiller. Kan være alt fra brannmann til tannlege, student, venneløs, arbeidsledig, fjortisjente og utlending på samme dag.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Artig å være skuespiller. Kan være alt fra brannmann til tannlege, student, venneløs, arbeidsledig, fjortisjente og utlending på samme dag.

For ikke å snakke om kattepus.

Lurer på hva du egentlig er? Helt sikkert ikke en lav 22 åring med liten penis.

Skrevet

Og veldig troverdig..

Skrevet

Du turte å skrive det jeg har tenkt. (Det med kattepus, alstå. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du turte å skrive det jeg har tenkt. (Det med kattepus, alstå. :-)

Jeg har tenkt tanken en stund, men ikke trodd det, siden han har klart å gå så godt inn i rollen som unggutt.

Men da jeg så hvor lett han ble kvinnelig linela som ønsker å bli slikket av nerder, så var jeg ikke lenger i tvil.

Skrevet

Jo, jeg er lav 22-åring med liten penis også! Det er jo zakko! Eller var det kimmern?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, jeg er lav 22-åring med liten penis også! Det er jo zakko! Eller var det kimmern?

Jeg er faktisk litt fasinert over hvor mange roller du klarer å gå inn i.

Bare for å glede meg:

Kan du ikke ramse opp alle de nickene du har brukt denne uka?

Dessuten hadde det vært moro å vite hvilket kjønn du virkelig har?

Skrevet

Det vet vi, katta.

Skrevet

Bare for å glede meg:

Nei, jeg vil ikke si alle nickene. Da vil dere nemlig finne ut hvem jeg er, og det er tross alt et anonymt forum. Men det er over 10 nick, ja.

Synes du jeg går inn i rollene på en bra måte, siden du er så fascinert?

Noen vil kanskje påstå at jeg er et slags troll siden jeg skriver under flere nick. Det mener jeg ikke. Troll har til hensikt å skape faenskap og drittslenging. Eneste gangen det har skjedd, er i går. Men da var det hidi (ikke mitt nick :-)) som klagde til webmaster på at jeg hadde for mange innlegg og var smakløs. Selv har hun blitt utestengt tidligere, som du vet. Jaja.

Og jo: Jeg har spilt teater før :-)

Skrevet

Nei, jeg vil ikke si alle nickene. Da vil dere nemlig finne ut hvem jeg er, og det er tross alt et anonymt forum. Men det er over 10 nick, ja.

Noen vil kanskje påstå at jeg er et slags troll siden jeg skriver under flere nick. Det mener jeg ikke. Troll har til hensikt å skape faenskap og drittslenging. Eneste gangen det har skjedd, er i går. Men da var det hidi (ikke mitt nick :-)) som klagde til webmaster på at jeg hadde for mange innlegg og var smakløs. Selv har hun blitt utestengt tidligere, som du vet. Jaja.

Jeg syns det er usannsynlig trollete, det vet du nok, jeg har vært etter deg iblant, overrasket over at ikke alle så at det var deg.

Det trollete ved det ligger i at du lurer folk, som tror på det og svarer til den de tror du er. Det er riktig ekkelt.

Og når du blir på det mest maniske, blir det noe nervøst og manisk over hele Dol, som jeg syns er utrolig ubehagelig. Folk blir borte herfra også når det er på det verste, er det liksom vitsen?

Gjest zakkoo (og alle oss andre)
Skrevet

Bare for å glede meg:

En lærer mye om ulike personligheter ved å spille så mange mennesker. Se på zakkoo for eksempel. Jeg er mye bedre i stand til å sette meg inn i situasjonen til mennesker i kategorien "lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer" etter å ha brukt dette nicket en stund. Og i går fikk jeg en påminnelse om hvordan mobbeofre kan ha det.

Men nå føler jeg at jeg på en måte har ødelagt zakkoo med dette innlegget. Snart på tide med ny registrering!

Med ønske om alt godt, hilsen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg ble fasinert.

Unggutten zakko spilte du så bra at jeg virkelig fikk medlidenhet med den unge tosken som trodde at jentene ikke ville ha han bare fordi han var lav og med kort penis.

Du fikk veldig fint frem alle fordomene hans mot kvinner :-)

Linnela virket også overbevisende, helt til du glemte å bytte nick.

Jeg har også lenge trodd at du og hidi var den samme, men jeg får tro deg på ditt ord, når du nå avkrefter det.

Jeg skjønner at du ikke vil røpe alle 10 nickene. Men er du også han med for trang forhud? (Husker ikke nicket).

Og så har du en utrolig skrivekapasitet! Bare zakkoo har produsert en hel hærskare, og i tillegg er du 9 til?

*Applaus*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En lærer mye om ulike personligheter ved å spille så mange mennesker. Se på zakkoo for eksempel. Jeg er mye bedre i stand til å sette meg inn i situasjonen til mennesker i kategorien "lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer" etter å ha brukt dette nicket en stund. Og i går fikk jeg en påminnelse om hvordan mobbeofre kan ha det.

Men nå føler jeg at jeg på en måte har ødelagt zakkoo med dette innlegget. Snart på tide med ny registrering!

"lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer"

Hvis det var målsettingen, så bommet du litt. Jeg fikk aldri følelsen av at zakkoo i bunnen var en kjernekar, bare at han var veldig umoden og usikker.

Zakkoo er nok over og ut, nå ja. Men du svarte meg ikke på hvilket kjønn du virkelig er, kan jeg ikke få vite det?

Skrevet

Synd. Jeg likte zakkoo. i motsetning til en del av de andre.

Hvorfor ikke bare være deg selv? Det må da være mye av *deg* i zakkoo? Og dermed mye bra?

Skrevet

Haha, jeg trodde du hadde noe personlig i mot vann!

Jeg tenkte å anbefale sitrondråper eller agurkskiver...

:-)

Gjest zakkoo (og alle oss andre)
Skrevet

Jeg syns det er usannsynlig trollete, det vet du nok, jeg har vært etter deg iblant, overrasket over at ikke alle så at det var deg.

Det trollete ved det ligger i at du lurer folk, som tror på det og svarer til den de tror du er. Det er riktig ekkelt.

Og når du blir på det mest maniske, blir det noe nervøst og manisk over hele Dol, som jeg syns er utrolig ubehagelig. Folk blir borte herfra også når det er på det verste, er det liksom vitsen?

Zakkoo har nok vært litt slitsom å ha med å gjøre til tider, ja. Han er en gutt det er lett å mislike, selv om han er en kjempekar om du blir nærmere kjent med han. Han er ikke alltid like flink til å tenke over hvordan det han skriver blir mottatt.

Andre går godt overens med zakkoo fra første stund, og finner ut at han er en sympatisk gutt som aldri har til hensikt å såre noen.

Jeg kan trøste deg med at zakkoos tid på dol snart er over. Kanskje vil han titte innom for å gjøre ferdig sitt store livsprosjekt "Verdens beste land-kåring" (Han elsker jo geografi), men han vil få seg jobb og et mer interessant liv. Kanskje også kjæreste :-)

Med ønske om alt godt

Skrevet

Ja, jeg ble fasinert.

Unggutten zakko spilte du så bra at jeg virkelig fikk medlidenhet med den unge tosken som trodde at jentene ikke ville ha han bare fordi han var lav og med kort penis.

Du fikk veldig fint frem alle fordomene hans mot kvinner :-)

Linnela virket også overbevisende, helt til du glemte å bytte nick.

Jeg har også lenge trodd at du og hidi var den samme, men jeg får tro deg på ditt ord, når du nå avkrefter det.

Jeg skjønner at du ikke vil røpe alle 10 nickene. Men er du også han med for trang forhud? (Husker ikke nicket).

Og så har du en utrolig skrivekapasitet! Bare zakkoo har produsert en hel hærskare, og i tillegg er du 9 til?

*Applaus*

"Men er du også han med for trang forhud?"

*brøler av latter*

Nå synes jeg synd på zakkoo :-)

Skrevet

ER det så nøye! Hvorfor bry seg? Jeg skriver under mange forskjellige nick, og klarer dessverre ikke alltid å huske hvilke nick jeg har brukt i hvilke tråder fra før. Synes det er helt greit.

En annen ting jeg har lurt på - du MÅ da være i slekt med keinstein? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...