Gå til innhold

Vann suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

"lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer"

Hvis det var målsettingen, så bommet du litt. Jeg fikk aldri følelsen av at zakkoo i bunnen var en kjernekar, bare at han var veldig umoden og usikker.

Zakkoo er nok over og ut, nå ja. Men du svarte meg ikke på hvilket kjønn du virkelig er, kan jeg ikke få vite det?

"Jeg fikk aldri følelsen av at zakkoo i bunnen var en kjernekar, bare at han var veldig umoden og usikker."

lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer, som sagt. Det går vel for det samme? :-) Lettere forvirret, altså ikke helt sikker på seg selv, og litt umoden, som mange jo er i den alderen.

Hvilket kjønn jeg har, ja. Vet fatisk ikke om jeg vil ut med det. Forstår det kan være litt irriterende å ikke vite hvilket kjønn du kommuniserer med, men ikke ta det så tungt. Et menneske er et menneske :-)

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

7

• keinstein

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Jeg fikk aldri følelsen av at zakkoo i bunnen var en kjernekar, bare at han var veldig umoden og usikker."

lettere forvirrede ungkarer, men i bunn og grunn kjernekarer, som sagt. Det går vel for det samme? :-) Lettere forvirret, altså ikke helt sikker på seg selv, og litt umoden, som mange jo er i den alderen.

Hvilket kjønn jeg har, ja. Vet fatisk ikke om jeg vil ut med det. Forstår det kan være litt irriterende å ikke vite hvilket kjønn du kommuniserer med, men ikke ta det så tungt. Et menneske er et menneske :-)

Jo, klart at et menneske er et menneske.

Men dette er første gang jeg virkelig snakker med "deg", ikke bare en av rollene dine. Så litt hadde jeg likt å vite om deg.

Jeg har tross alt skrevet mye til rollene dine, ikke sant?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Men er du også han med for trang forhud?"

*brøler av latter*

Nå synes jeg synd på zakkoo :-)

Det var en som var så bekymret for forhuden sin på Seksualitetforumet. Det lignet litt på rollen zakkoo. Så det var et opåpriktig spørsmål, ikke for å henge h*n ut.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En annen ting jeg har lurt på - du MÅ da være i slekt med keinstein? ;-)

To sjeler og en tanke...

Jeg tenkte bare at jeg skulle la være å spørre ;-)

Gjest Karen_palmer
Skrevet

Hyggelig at du ødelegger hele dol med alle troll innleggene dine!

Gjest zakkoo (og alle oss andre)
Skrevet

Synd. Jeg likte zakkoo. i motsetning til en del av de andre.

Hvorfor ikke bare være deg selv? Det må da være mye av *deg* i zakkoo? Og dermed mye bra?

Ja, du er en av de som likte zakkoo. Det er et godt tegn. Som den krevende personligheten zakkoo er, tyder det på at du er en person med ro i sjelen, tolmodighet, humor og masse kjærlighet.

Jeg er meg selv på dol, bare ikke hele meg på en gang :-) Dette er vel første gang jeg ikke spiller noen bestemt personlighet. Vi har alle så uendelig mange sider. Utforsk dem, så vil du se at du har mer til felles med dine medmennesker enn du tror!

Gjest Moderator
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si alle nickene. Da vil dere nemlig finne ut hvem jeg er, og det er tross alt et anonymt forum. Men det er over 10 nick, ja.

Synes du jeg går inn i rollene på en bra måte, siden du er så fascinert?

Noen vil kanskje påstå at jeg er et slags troll siden jeg skriver under flere nick. Det mener jeg ikke. Troll har til hensikt å skape faenskap og drittslenging. Eneste gangen det har skjedd, er i går. Men da var det hidi (ikke mitt nick :-)) som klagde til webmaster på at jeg hadde for mange innlegg og var smakløs. Selv har hun blitt utestengt tidligere, som du vet. Jaja.

Og jo: Jeg har spilt teater før :-)

Du er neppe interessert i å vite hva redaksjonen mener om din virksomhet her på doktoronline, så vi velger å ikke bruke mer enn nødvendig energi på deg.

Skrevet

Ja, du er en av de som likte zakkoo. Det er et godt tegn. Som den krevende personligheten zakkoo er, tyder det på at du er en person med ro i sjelen, tolmodighet, humor og masse kjærlighet.

Jeg er meg selv på dol, bare ikke hele meg på en gang :-) Dette er vel første gang jeg ikke spiller noen bestemt personlighet. Vi har alle så uendelig mange sider. Utforsk dem, så vil du se at du har mer til felles med dine medmennesker enn du tror!

Du er fryktelig selvgod, da. Vi utforsker sikkert alle våre sider, vi andre også, men vi lurer ikke folk med dem og ler henrykt etterpå.

Jeg er veldig glad jeg ikke har noe å gjøre med deg i RL. Om du er der ute i det hele tat, hvilket jeg betviler.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men nå når du for en gangs skyld er deg selv, så er det noe jeg lurte på.

Zakkoo var så påståelig i sine fordommer mot kristne, samtidig som han hadde stor kunnskap om Bibelen.

Hvor mye av dette er deg? Du har så klart Bibelkunnskapen, men har du også de fordommene, eller var det også bare en del av den umodne zakkoo?

Skrevet

Vi unge gjør i hvert fall det. Ingen andre språk har den tåpelige kj-lyden. De hører ikke engang forskjell. Død over den.

Barna mine bruker kj-lyd. De er ganske unge :o)

Men du har sikkert rett i at den er på vei ut.

Skrevet

Men nå når du for en gangs skyld er deg selv, så er det noe jeg lurte på.

Zakkoo var så påståelig i sine fordommer mot kristne, samtidig som han hadde stor kunnskap om Bibelen.

Hvor mye av dette er deg? Du har så klart Bibelkunnskapen, men har du også de fordommene, eller var det også bare en del av den umodne zakkoo?

Bare zakkoos fordommer.

Takk for meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bare zakkoos fordommer.

Takk for meg.

Og takk for svar :-)

Skrevet

Bare zakkoos fordommer.

Takk for meg.

Men hva med alle FU'ene dine, kan du svare på om du lagrer info eller er det bare oppmerksomhet som driver deg?

Skrevet

hm...nå har jeg vært gjennom hele tråden. Skitt så teit jeg føler meg nå. Trodde du var en ekte person._èn_ For meg var du zakkoo. Alle de andre vet jeg ikke om jeg har lagt merke til engang.........

Men det er vel kanskje like greit at man får en slik bombe. Være forberedt på at tråder/nick ikke er seriøse lengre i det hele tatt.(selv om de fleste var spøkefulle, og enkelte dype tråder)

Hm jaja, du var et troll da, sånn er det med den saken. Håper du får deg et godt liv ei gang. Skuespiller kanskje??

Skrevet

Joda, jeg vet det er forskjellige regler. Men de vil nok bli vannet ut etter hvert. Se på nynorsken som nærmer seg mer og mer bokmål.

Veldig mange nordmenn deler mange ord. Om 50 år tror jeg det vil være mer akseptert, i hvert fall enkelte ord.

Folk blir slappere og slappere. Se på kj-lyden! Den eksisterer ikke om 50 år, tro meg!

Så det er du som er trådstarter?

Kanskje på tide å ta litt medisin, da.

Skrevet

Ja, jeg ble fasinert.

Unggutten zakko spilte du så bra at jeg virkelig fikk medlidenhet med den unge tosken som trodde at jentene ikke ville ha han bare fordi han var lav og med kort penis.

Du fikk veldig fint frem alle fordomene hans mot kvinner :-)

Linnela virket også overbevisende, helt til du glemte å bytte nick.

Jeg har også lenge trodd at du og hidi var den samme, men jeg får tro deg på ditt ord, når du nå avkrefter det.

Jeg skjønner at du ikke vil røpe alle 10 nickene. Men er du også han med for trang forhud? (Husker ikke nicket).

Og så har du en utrolig skrivekapasitet! Bare zakkoo har produsert en hel hærskare, og i tillegg er du 9 til?

*Applaus*

Han er nok 15 år og må begynne med briller også.

Skrevet

Ja, det er raskeste måte å få advarsler fra webbis i alle fall.

Ja, men jeg antar at Webbis ikke følger med på dette med bruk av to eller flere nick i "vanlige" trder - bare der det "tar av".

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Han er nok 15 år og må begynne med briller også.

Sikkert.

Ingen ekte 15åring tror at jentene ikke vil ha en kjærest med briller.

Men jammen bet jeg ikke på der også.

Kattepusen må da produsere minst halvparten av alle innlegg på dol. Og opptrår under flere nick i trådene.

Skrevet

Sikkert.

Ingen ekte 15åring tror at jentene ikke vil ha en kjærest med briller.

Men jammen bet jeg ikke på der også.

Kattepusen må da produsere minst halvparten av alle innlegg på dol. Og opptrår under flere nick i trådene.

Det er i grunnen ikke så rart at man etterhvert ikke gidder svare på innlegg fra nick man ikke kjenner og som har vært her lenge. Dessverre.

Men zakkoo må ha svært, svært lite å gjøre - han er jo faen meg her inne mer enn meg! ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er i grunnen ikke så rart at man etterhvert ikke gidder svare på innlegg fra nick man ikke kjenner og som har vært her lenge. Dessverre.

Men zakkoo må ha svært, svært lite å gjøre - han er jo faen meg her inne mer enn meg! ;o)

Ja, det er en utrolig skrivekapasitet på vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...