Gå til innhold

Vann suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh.

Si meg, hvem søren er du egentlig?

Har du splittet personlighet eller noe?

Og om du er kattepus, er du også a survivor? For om du er a survivor så begynner jeg for alvor å skjønne hvorfor du ble tvangsinnlagt.

De skulle aldri ha sluppet deg ut derifra. Og tro meg, du vil aldri kunne få psykiatrien over på din side slik du herjer her inne, det bare viser at du trenger å bli tvangsinnlagt igjen.

Om du ikke er a survivor, så beklager jeg på det aller sterkeste til a survivor.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

7

• keinstein

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest girasol
Skrevet

Haha, denne orddelinga tok kaka!

Det med "Røyk fritt" er nok heller en skrøne som har dukket opp som resultat av kreative anti-orddelingsmennesker. Akkurat som "Rådyr salat".

Jeg har i hvert fall aldri sett det. Det jeg derimot har sett er skiltet "Jævla billige bananer" i en pakkisbutikk i Oslo. De hadde tydeligvis ikke forstått at "jævla" ikke bare er et sterkt ord, men også anses som litt stygt.

lol

ja akkurat som det skiltet som sa at de var stengt mellom god jul og godt nytt år! :)

Skrevet

Det er ikke ok på norsk, Vi trodde du mente at vann var noe dritt. Når man på norsk sier at noe suger så er det noe dritt. Du sier vel ikke støv suger?

Jeg mener at støv suger ;.)

Gjest I dobbelt forstand
Skrevet

Jeg mener at støv suger ;.)

Blondine suger

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg ble fasinert.

Unggutten zakko spilte du så bra at jeg virkelig fikk medlidenhet med den unge tosken som trodde at jentene ikke ville ha han bare fordi han var lav og med kort penis.

Du fikk veldig fint frem alle fordomene hans mot kvinner :-)

Linnela virket også overbevisende, helt til du glemte å bytte nick.

Jeg har også lenge trodd at du og hidi var den samme, men jeg får tro deg på ditt ord, når du nå avkrefter det.

Jeg skjønner at du ikke vil røpe alle 10 nickene. Men er du også han med for trang forhud? (Husker ikke nicket).

Og så har du en utrolig skrivekapasitet! Bare zakkoo har produsert en hel hærskare, og i tillegg er du 9 til?

*Applaus*

Hvordan i all verden kunne du tro det? At jeg og Zakkoo er samme person? Jeg har vel aldri spammet forumet...

Tok den som en skikkelig fornærmelse!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan i all verden kunne du tro det? At jeg og Zakkoo er samme person? Jeg har vel aldri spammet forumet...

Tok den som en skikkelig fornærmelse!

Jeg skjønner at du ikke tok det som et kompliment, ja.

Grunnen til at jeg har lurt på om du kunne være katta, er at du skriver mye, er stort sett søt og hyggelig, men kan plutselig bryte ut og skrive ubehagelige ting til enkelte nick, som til Solsikkefrø og EvaM.

Når du bryter ut, så oppleves det som om du har en annen personlighet, fordi du da er så veldig krass, i forhold til den vennlige personen du normalt er.

streker paa veggen..!
Skrevet

Barna mine bruker kj-lyd. De er ganske unge :o)

Men du har sikkert rett i at den er på vei ut.

liker den lyden jeg... og jeg kan fan nesten ikke prate ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si alle nickene. Da vil dere nemlig finne ut hvem jeg er, og det er tross alt et anonymt forum. Men det er over 10 nick, ja.

Synes du jeg går inn i rollene på en bra måte, siden du er så fascinert?

Noen vil kanskje påstå at jeg er et slags troll siden jeg skriver under flere nick. Det mener jeg ikke. Troll har til hensikt å skape faenskap og drittslenging. Eneste gangen det har skjedd, er i går. Men da var det hidi (ikke mitt nick :-)) som klagde til webmaster på at jeg hadde for mange innlegg og var smakløs. Selv har hun blitt utestengt tidligere, som du vet. Jaja.

Og jo: Jeg har spilt teater før :-)

mange av oss som "tok" zakkoo med "engang"... :(

du var misslykka da? :P

Men.. mjau ;)

du er døds kjip når du driver med dette foresten, skal være plass til alle. Men du tar opp all plassen.. fuck you lissom da..

ro ned antall innlegg også gir jeg langt faen kay..

offer still stands om du vil, ha en kompis så kan vi maile..

snækks.. :P

Skrevet

Du er neppe interessert i å vite hva redaksjonen mener om din virksomhet her på doktoronline, så vi velger å ikke bruke mer enn nødvendig energi på deg.

Men kanskje redaksjonen kan "oute" noen av zakkoos alias? Hvis dere har oversikt, da;-)

Skrevet

Visste ikke at vann suger jeg...

Synes tvert i mot at det smaker veldig godt.

Skrevet

hm...nå har jeg vært gjennom hele tråden. Skitt så teit jeg føler meg nå. Trodde du var en ekte person._èn_ For meg var du zakkoo. Alle de andre vet jeg ikke om jeg har lagt merke til engang.........

Men det er vel kanskje like greit at man får en slik bombe. Være forberedt på at tråder/nick ikke er seriøse lengre i det hele tatt.(selv om de fleste var spøkefulle, og enkelte dype tråder)

Hm jaja, du var et troll da, sånn er det med den saken. Håper du får deg et godt liv ei gang. Skuespiller kanskje??

zakkoo har det storartet nå. Dame har han også fått. Han sitter ikke lenger foran PCen 50 timer i strekk.

Skrevet

zakkoo har det storartet nå. Dame har han også fått. Han sitter ikke lenger foran PCen 50 timer i strekk.

Så fint for ham! Vet du om de har pult?

Skrevet

Så fint for ham! Vet du om de har pult?

Om de har pult, nei. Det kommer nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...