Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Pizza kan være nyyydelig, men pizza kan òg smake puck. Hvilken er best: Din hjemmelagede pizza (svarer du JA her, så forlanger jeg oppskrifta!!) ? Evt hvilken kjøpepizza er best? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Min hjemmlagede er god, men Ristorante Pollo scorer høyt for tida *nam* 0 Siter
birdie Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Beste kjøpepizza er i alle fall Dr Oetker, hvilken som helst av smakene. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kjøpepizza har som regel ikke ost. Pjuk! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Er det ikke en som heter "En skikkelig HOT pizza" eller noe i den duren? Men spicy kjøttboller på? Husker jeg likte den utrolig godt, men har ikke sett den på en stund. Men hjemmelagd er også bra - med speltbunn, tomatsaus, ost, løk, hvitløk, pepperoni/kjøttdeig, ananas og mais. Ikke så innmari fancy, men godt :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg lager en ordentlig amerikansk hjemmelaget pizza, ikke noe sprø, tynn bunn her i gården, nei. Lager en "ordentlig" bunn, tykk, som jeg bretter skorpe på rundt kanten. Av fyll pleier jeg å ha kjøttdeig (karbonadedeig), bacon, løk, mais og masse ost! Hjemmelaget saus, selvfølgelig Den beste kjøpepizzaen, må vel faktisk være klassisk big one eller grandi. Hvis de er stekt på en anstendig måte, selvfølgelig. På en grandi hender det jeg pleier å ha ekstra løk, ananas, mais og ost. Yummy:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Min hjemmlagede er god, men Ristorante Pollo scorer høyt for tida *nam* Pollo = kylling? Noe de har på Ica? Noe for meg i kveld? 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Beste kjøpepizza er i alle fall Dr Oetker, hvilken som helst av smakene. Hekt enig. Min favoritt er Mozarelle. 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har prøvd pizzaen i denne artikkelen, bare med litt mindre endringer, og den ble kjempegod! veldig spesielt med så mye smak i selve bunnen. Men neppe noen favoritt hos barn;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5120580 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har prøvd pizzaen i denne artikkelen, bare med litt mindre endringer, og den ble kjempegod! veldig spesielt med så mye smak i selve bunnen. Men neppe noen favoritt hos barn;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5120580 50 gram gjør?! Jeg ville halvert gjærmengden, det må da både smak og lukte veldig gjær av den deigen? 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 50 gram gjør?! Jeg ville halvert gjærmengden, det må da både smak og lukte veldig gjær av den deigen? Jeg har faktisk ikke finlest oppskriften slik. Bruker bare en dæsj av ditt og en dæsj av datt. Men veldig godt med ost, oliven og tomater i deigen! Nam! Da kan man godt koste på seg litt tykkere bunn enn det som er in nå for tiden:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kjøpepizza: den ferske, som heter Fresca. Den med kyllingkjøtt. Så drypper vi olivenolje på, og steker den godt. mmm 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hekt enig. Min favoritt er Mozarelle. Henger meg på her... Denne smaker fantastisk til å være kjøpepizza! 0 Siter
Osiris Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Pizza lages med TYNN bunn ellers er det bare et ostesmørbrød. Så et lag tomatsaus, så mozzarellaost, og deretter litt av det fyllet du vil ha. Det kan være kokt skinke, parmaskinke, reker, salami etc. Fersk champignon er også godt. Det skal ikke være mye ost og det må absolutt ikke være norsk gummiost som Norvegia eller andre oster av samme type. Noen ferske blad basilikum og litt olivenolje over. Da snakker vi pizza! 0 Siter
EllaJo Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Selvsagt er hjemmelaget pizza den aller beste!!! bunnen lages av 1 pk tørrgjær, ca 3 dl vann, 5 dl mel, litt olje og salt. Av fyll pleier jeg å variere alt etter hva jeg har lyst å ha på. 0 Siter
stromme Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Lidl sine frosne, italienske pizzaer er himmelske. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Pollo = kylling? Noe de har på Ica? Noe for meg i kveld? Jepp 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jepp Nope. Den er full av spinat jo! 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Selvsagt er hjemmelaget pizza den aller beste!!! bunnen lages av 1 pk tørrgjær, ca 3 dl vann, 5 dl mel, litt olje og salt. Av fyll pleier jeg å variere alt etter hva jeg har lyst å ha på. Du lager bunnen som meg, men jeg liker tykk bunn og har 9dl mel (stor skyform) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Nope. Den er full av spinat jo! Det er godt!§!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.