Gå til innhold

FU~håndarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går veldig i perioder, for tiden strikker jeg sokker av restegarn til ungene.

Skrevet

Jeg hekler. Og så broderer jeg litt. Jeg er drittdårlig på å strikke.

Skrevet

Blir ikke så mye håndarbeid nå som jeg ikke er singel lenger:P

Skrevet

Blir ikke så mye håndarbeid nå som jeg ikke er singel lenger:P

..eller er det nettopp dét det blir? ;-P

Skrevet

Strikker babyteppe. Begynte i går, og det kjennes ut som jeg har fått senebetennelse av 1 times strikking... Erre muli? Håper det er noe forbigående. Jepp.

Skrevet

Med 2 små barn blir det en plasterlina, tegning og legobygging;);)

Skrevet

Ingenting. Jeg gjorde det før men har stoppet helt. Strikket til de store ungene for 20 år siden og gikk lei.

Skrevet

Jeg _hater_ håndarbeid. Har aldri strikket en ting til barna, for jeg kan det ikke!

Skrevet

Er nettopp ferdig med to små babytepper i ull som jeg har strikket til tvillingene. Eneste håndarbeidet jeg har gjort på mange år...

Skrevet

Jeg broderer.

Og så har jeg kjøpt meg symaskin, og har tenkt å begynne å sy dukkeklær.

Gjest Elextra
Skrevet

Ingenting. Annet enn tegning og sånt med barna.

Strikket litt før, kanskje tar jeg det opp igjen en dag, men så lenge barna mine foretrekker kjøpeklær blir det neppe til dem.

Skrevet

P.t. ingen ting, men i perioder kan jeg få pnden over meg. Det jeg har gjort mest er brodering.

Gjest girasol
Skrevet

Bare litt strikking av ullsokker i ny og ne... jeg er ikke den store håndarbeideren...

Gjest scrappe-skreppa
Skrevet

Scrapping (scrapbooking) - gjelds det? Jeg pleier å omtale det som en kreativ hobby, men ikke akkurat håndarbeid....

Skrevet

Glemte jo at jeg også broderer julekalender. Begynte i oktober-november, men nå vet jeg ikke hvor den er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...