Gå til innhold

FU~håndarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strikker. Akkurat nå sitter jeg med fire nøster hvitt babygarn i ull som jeg ikke vet hva jeg bruke til. (Hm, merkelig setning)

Gjest annlovinda
Skrevet

Strikker litt innimellom. Slik som ullvotter, ullsokker. Nå holder jeg på med genser til guttungen.

Har brodert en julekalender.

Gjest bambuspinner
Skrevet

Strikker babyteppe. Begynte i går, og det kjennes ut som jeg har fått senebetennelse av 1 times strikking... Erre muli? Håper det er noe forbigående. Jepp.

Prøv bambuspinner, da slipper man "vondter". Helt sant :o)

Jeg har prøvd det selv og har ikke lenger vondt når jeg strikker.

Skrevet

Jeg har hatt mine korte perioder med brodering og hekling. Husker jeg hekla runde, hvite småduker og broderte småbilder til å ha på veggen. Grusomme greier!!

Når jeg får ånden over meg (sånn ca en gang annethvert år) kan jeg strikke en lue e.l.

Med andre ord, ingenting å skryte av!

Skrevet

Broderer korsstingsbroderi, og så har jeg nettopp strikket meg et gedigent skjerf! :)

Gjest mus@pus
Skrevet

Jeg har hatt mine korte perioder med brodering og hekling. Husker jeg hekla runde, hvite småduker og broderte småbilder til å ha på veggen. Grusomme greier!!

Når jeg får ånden over meg (sånn ca en gang annethvert år) kan jeg strikke en lue e.l.

Med andre ord, ingenting å skryte av!

Kan hive meg over alt av håndarbeid.

Jeg er sånn som liker å lære noe nytt.Så det blir mange prosjekter på meg.

Bildeveving,matteveving, quilting,makrame,sying av vesker,klær,strikking av gensere,sokker,spesielle gardiner,nisser,duker osv osv

Jeg har huset fullt av ting jeg har laga...og det er gøy.

Ongan har også lært seg at det går an å ha masse koselige hobbyer.

Mennesket er et skapende vesen,sies det =)

Gjest mus@pus
Skrevet

Bildeveving,matteveving, quilting,makrame,sying av vesker,klær,strikking av gensere,sokker,spesielle gardiner,nisser,duker osv osv

Gjest mus@pus
Skrevet

Unnskyld togli.

Jeg svarte visst feil innlegg =)

Skrevet

Jeg hater å ha huset fullt av sånne ting. Blir så mye "visuell støy" av det ;-)

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig på håndarbeid, men i går sydde jeg karnevalskostyme til eldste datter. Der stopper mine syssler, jeg har ikke tålmodighet til sånt.

Forresten, jeg strikket pulsvarmere til barna da de var babyer og et par bleiebukser, men mer strikking enn det gidder jeg ikke siden jeg ikke er noe flink.

over30firebarn
Skrevet

Håndarbeid krever for mye tålmodighet. Spør meg heller hvem som legger gulv,flislegger,slår ned vegger og sparkler,pusser og maler:)

Det arbeidet er kjekt.Min mann har ti tommeltotter og hater slikt.Men jeg tar gjerne jobben alene.

Er mektig imponert over venninner som kan sy,hekle og strikke. Men de har nok noen gener jeg mangler:)

Gjest mus@pus
Skrevet

Jeg hater å ha huset fullt av sånne ting. Blir så mye "visuell støy" av det ;-)

Tjaa...det er øynene som ser det vel =)

punky brewster
Skrevet

Jeg strikker votter for tiden, gode ullvotter som jeg tøver. Har strikket 7 par i løpet av de siste to ukene. Ellers skal jeg begynne på en ny genser til jentungen snart.

Skrevet

For tida ikke noe. Jeg er veldig dårlig på håndarbeid. Jeg kan hekle da, men gjør det ikke ofte. Og så har jeg symaskin som det hender jeg tar fram når jeg må. Mannen min er flinkere enn meg på å sy med symaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...