Gå til innhold

Stram lukt av noen av bomullstoppene - hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Sunnivaa
Skrevet

Bomull er jo egentlig det mest behagelige stoffet å ha rett inn på kroppen. Jeg svetter ikke veldig mye under armene og vasker meg selvfølgelig og bruker deodorant hver eneste dag.

Har lagt merke til at enkelte av bomullsgenserne mine (tynt stoff) lukter litt sur svette under armene nesten med en gang. Jeg kjenner det bare hvis jeg lukter helt innpå stoffet, men det er allikevel litt irriterende. Finnes det forskjellige typer bomull slik at noen av dem "trigger" slik lukt i større grad enn de andre typene?

Synes det er veldig rart, og det er kjedelig siden det faktisk er noen av yndlingstoppene mine.

Hvis forresten noen har en god deodorant å anbefale som hindrer lukt under armene, tas det imot med takk ;) (Bruker nå Dove)

Skrevet

Er det ren bomull eller mer polyester-topper du mener? Syntetiske stoffer lukter raskere, synes jeg.

Ellers pleier jeg ikke å bruke samme deo over lang tid, det virker som kroppen venner seg til det. Så jeg kjøper litt forskjellig, Nivea, Dove, fra Body Shop..

Gjest Sunnivaa
Skrevet

Er det ren bomull eller mer polyester-topper du mener? Syntetiske stoffer lukter raskere, synes jeg.

Ellers pleier jeg ikke å bruke samme deo over lang tid, det virker som kroppen venner seg til det. Så jeg kjøper litt forskjellig, Nivea, Dove, fra Body Shop..

Det er ren bomull, 100%. Det er iallfall det det står inni toppene. De er dessuten kjøpt på forskjellige butikker.

Hmm, kanskje jeg må kjøpe en ny deodorant da?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...