Nellie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei, Jeg vet ikke om jeg poster på riktig sted nå, men jeg har noen spørsmål om en medisin som heter Acomplia. Jeg har forstått at dette i utgangspunktet var et anti-depressiva, så derfor spør jeg her. Jeg sluttet å røyke med hjelp av Zyban, men var så dum å begynne igjen. Nå vil jeg slutte igjen og er skikkelig motivert for det, men vil gjerne ha den hjelpen engang til. Jeg får nok Zyban igjen av legen min, men jeg fikk så store søvnproblemer av dem. Jeg har alltid hatt vansker med å sove, men nå føler jeg at jeg har klart å få en god rutine på søvn og har ikke lyst til å ødelegge dette igjen. Jeg gikk også opp endel i vekt med røykestopp, og har lest at Acomplia kan være til hjelp også mot vektøkning. Er dette en medisin med mye bivirkninger, eller er det noe jeg kan spørre legen om å få prøve? Noen som har erfaringer med den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266821-erfaring-med-acomplia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.