Gå til innhold

Alle har en bror som heter Roger!

Anbefalte innlegg

Gjest søstra til Roger
Skrevet

Ei dame på jobben sa det.

Vi var 9 stk i rommet, og 6 hadde en bror som heter Roger. De tre andre hadde litt mer perifere familiemedlemmer/slekt ved dette navn.

Stemmer dette på dol?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

4

• hidi, the scorpion

3

• NeaNoor

2

• amber sun

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest søstra til ... Roger
Skrevet

Broren min heter ... Roger

Skrevet

Har ingen bror, og kjenner heller ingen som har en bror som heter Roger. Nærmeste jeg kommer en Roger er faren til ei venninne...

Gjest ulike kulturer
Skrevet

Absolutt ikke i vår familie! Her heter guttene/mennene Preben, Christian, Harald, Olav.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kjenner ikke noen som heter Roger, og jeg har tre brødre...

Skrevet

Jeg har ingen bror men venninna mi var sammen med Roger.

Skrevet

Heldigvis ingen Roger i vår familie.

Det nærmeste vi kommer er en Roy og en Jannicke og en Robin og en André...

Skrevet

Vel, ingen av mine brødre heter Roger!

Ingen i slekta mi heter Roger heller.

Men jeg har en eks som heter Roger;)

Skrevet

Niks. Har ingen brødre i det hele tatt og ingen av mine nære kjente har noen bror som heter Roger heller. Kjente ei jente da jeg var barn som hadde en storebror som het Roger, men de har jeg ikke hatt kontakt med på 25 år snart.

Skrevet

Ingen i slekta mi heter Roger. Jeg har ikke brødre, men kan ikke forestille meg at foreldrene mine ville kalt en evt gutt for Roger. Hadde jeg hatt en bror, hadde han nok hett Bernt!

Skrevet

Selvsagt stemmer det ikke - da måtte langt flere i Norge hett Roger. Bare å sjekke ssb, det.

Verken mannen eller jeg har noen i familien som heter Roger.

Gjest Eieren til Roger
Skrevet

Jeg hadde en hund som het Roger.

Gjest annlovinda
Skrevet

Broren min heter ikke Roger.

Ingen i min familie/slekt heter Roger, heller ikke i min manns familie/slekt.

Men vi har en nabo som heter Roger.

Skrevet

Den eneste jeg vet om som het Roger er en jeg gikk i klasse med på barneskolen.

Skrevet

Ingen i slekta mi heter Roger. Jeg har ikke brødre, men kan ikke forestille meg at foreldrene mine ville kalt en evt gutt for Roger. Hadde jeg hatt en bror, hadde han nok hett Bernt!

Den ene søstra mi skulle hett Martin, den andre skulle hett Joakim, selv skulle jeg hett Pål. Mens med den tredje søstra mi ikke hadde de noe guttenavn klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...