Gå til innhold

Alle har en bror som heter Roger!

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Nei! Kjenner knapt noen som heter Roger en gang...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

4

• hidi, the scorpion

3

• NeaNoor

2

• amber sun

1

Mest aktive i denne tråden

over30firebarn
Skrevet

De jeg kjenner som heter Roger er alle født på 70-tallet, som meg:)

Men her sier vi ikke Roger men Rogaaar. Ikke særlig pent:)

Skrevet

De jeg kjenner som heter Roger er alle født på 70-tallet, som meg:)

Men her sier vi ikke Roger men Rogaaar. Ikke særlig pent:)

Grøss...

tzatziki1365380058
Skrevet

Det var kjent, er gift med en Roger og slet med det fra begynnelsen, men han er ikke en typisk "Roger"

Man vet jo aldri.....

;)

tzatziki1365380058
Skrevet

Absolutt ikke i vår familie! Her heter guttene/mennene Preben, Christian, Harald, Olav.

"Preben" tilhører en helt annen kultur enn Harald og Olav - bare så det er sagt.

Skrevet

Kan ikke komme på noen i slekta som heter Roger.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har ingen i slekta som heter Roger.

Kan ikke tenke meg at den teorien stemmer :o)

Og det syns jeg er likegreit :-D

Skrevet

Roy og Robin er da langt verre enn Roger!

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver "heldigvis har vi ingen som heter Roger"...

Jeg synes alle de navnene jeg nevnte, inkludert Roger, er grusomme. Men ikke si det til dem...

Alle disse er forøvrig inngiftede slektninger av meg ;-)

Skrevet

Den eneste jeg kjenner som heter Roger er en gammel eks. Men det kommer vel litt an på hvilken cohort man spør også.

Gjest Pontiac
Skrevet

Har ingen "Roger" i familien så vidt jeg vet.

Det er heller ikke et navn jeg kan minnes på venner, kjærester til venner, bekjente el. oppetter tidene.

Den særeste "navnesuppa" jeg har hørt om var når ei tidligere venninde av meg fikk barn og de fant ut at fem av jentene i nabolaget som hadde fått barn "i det siste" hadde alle kalt dem xxx :D

At min x fant ei med barn med samme navn var også litt "komisk". Og det andre navnet på barnet "deres" ble igjen brukt på neste barn av den tidligere venninda mi.

*ler* Snakk om dårlig fantasi da.

:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg kjenner kun en roger i denne verden,det er en lærer. Så det stemmer ikke i min familie!

Skrevet

Jeg vet om en som heter Roger, men jeg er ikke i slekt med noen Roger.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Den eneste Roger jeg husker er en fra ungdomsskolen. Og han gikk ikke i samme klasse som meg engang. Faktisk ikke samme klassetrinn heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...