ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Jeg TROR det blir for stort for hotmail, var i alle fall det før i tida. Men ta en kikk på picasa da vel, så ser du hvor enkelt og greit det er å bruke Kan gi deg link til et par fotoalbum jeg har senere i dag (har ikke tilgang på gmailen her fra...). Jeg kan også komprimere mer for de med hotmail. Hvis jeg velger "web" i stedet for "utskrift" reduseres fila med rundt 10 mb. Men det forringer også bildekvaliteten. Skal sjekke ut fotoalbumet! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Jeg TROR det blir for stort for hotmail, var i alle fall det før i tida. Men ta en kikk på picasa da vel, så ser du hvor enkelt og greit det er å bruke Kan gi deg link til et par fotoalbum jeg har senere i dag (har ikke tilgang på gmailen her fra...). Ja, der fikk jeg mail fra samtlige hotmailadresser. De kan ikke motta. Jeg får komprimere mer og sende en litt dårligere utgave. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.