Gå til innhold

hvorfor vil vi ødelegge dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg ser ikke helt hvorfor dere henger dere så opp i Zakkoo."

????????

Skjønner ikke helt hva du mener, verkem i det siste svaret her eller andre svar i denne sidegreinen. Er vi inne i en Goddag-mann-økseskaft-debatt her eller?

Alt jeg har gjort her er å kommentere følgende i hovedinnlegget: "skulle ønske det fantes en måte og sikre dol på, ikke for oss brukere, men at webbis fikk mer kontroll på brukere teknisk sett:) dol bør være åpen for alle, men innen visse grenser, det må vel finnes en måte webbis kan kontrollere dette med bruk av ulike nick/adresses osv..."

Og til det sa jeg at jeg ikke ønsket at man skulle begrense folks adgang til å skifte nick, hvilket du jo også ser ut til å støtte i andre innlegg, der du sier at så lenge man oppfører seg "ordentlig" må dette være ok....

Tenkte ikke spesifikk på deg når jeg skrev hvorfor mange henger seg opp i Zakkoo.

Skrevet

Jeg har heller ikke debattert slettepraksisen eller mangelen på sådan.

DU sier at du ikke har sett noe ufint fra Zakko, JEG spør om hvor mye som isåfall skal til, hvorpå DU bekrefter at det Zakko hadde sagt i et slettet innlegg VAR ufint.

ERGO: Din påstand i ditt første innlegg om at du aldri hadde sett noen ufinheter fra zakkoo var dermed basert på at du ikke hadde fått med deg den slettede tråden....

Det er riktig, noe jeg også sa, jeg har ikke fått med meg at Zakkoo var ufin, men har han sagt noe sånt som du påsto, så er jo det ufint.

Men det jeg ikke kan ta stilling til er hvorfor Zakkoo sa det, kanskje han ble provosert på forhånd.

Jeg har ikke oppfattet han som ufin i når andre har svart saklig til han.

Skrevet

Det er riktig, noe jeg også sa, jeg har ikke fått med meg at Zakkoo var ufin, men har han sagt noe sånt som du påsto, så er jo det ufint.

Men det jeg ikke kan ta stilling til er hvorfor Zakkoo sa det, kanskje han ble provosert på forhånd.

Nein, jeg er helt enig med deg i alle andre saker. Derfor var det så overraskende for meg som var her "real time" når den ufine kommentaren plutselig dukket opp i den tråden.

Og jeg må si at "provokasjonen" på forhånd var ekstremt liten - bare et innlegg (ikke fra hidi - hun bare påklaget kommentaren til webis) om at nå var man lei alle disse FU'ene.

Det 'komiske' var jo at det var denne ufinheten som var den utløsende årsak til alt som så skjedde og som kulminerte med at zakkoo avslørte seg selv...;-)

Kanskje merket vi som var her mens alt dette skjedde at dette var et tydelig 'avvik' fra zakkoo slik zakkoo hadde opprtådt før - det var veldig merkelig hele greia. Og tingene falt liksom på plass da det ble avslørt at hele zakkoo-figuren var oppdiktet, og at plustelg så "sprakk" opplegget...;-)

Jeg ville ikke ha regaret på samme måte på ufine kommentarer fra diverse andre nick som er 'kjent' for å slenge litt med leppa.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var jeg som fikk slengt kommentaren etter meg, skrev et litt oppgitt innlegg om at jaggu spør du om mye rart, gå og legg deg.

Jeg tok meg ikke nær av kommentaren, men det gjorde visst hidi og noen andre, og det var hun som sa fra til webmaster og fikk deler av tråden slettet.

Jeg fikk skværet opp med zakkoo, og vi pratet litt på webmasterforum etterpå. Men jeg føler meg lurt av en "falsk" zakkoo når jeg prøver det jeg kan for å være saklig og imøtekommende mot en jeg trodde var ny på forumet. Så får jeg høre i ettertid at det var katta. Det er dumt, for h*n ødelegger mye for andre nye nick her inne, og det blir spekulasjoner om den ene eller den andre er katta.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvorfor i all verden gidder folk svare på disse dumme innleggene som denne zakko m/alias produserer? Han får jo tråder lange som vonde år etter hvert. Han koser seg sikkert, og blir stadig inspirert til å lage nye innlegg - som igjen får respons som andre DOL'er bare kan drømme om. Hvis ingen hadde giddet å svare, så hadde vel produktiviteten hans avtatt, vil jeg tro.

Hvis vi skal la være å svare på alle ukjente nick, får vi igjen disse beskyldningene om klikkdannelse på dol. Det vil iallfall jeg prøve å unngå, men sånne som zakkoo ødelegger mye for de som virkelig er nye her når alle blir sittende å lure på om det bare er en som driver gjøn med oss bak det ukjente nicket.

Skrevet

Nein, jeg er helt enig med deg i alle andre saker. Derfor var det så overraskende for meg som var her "real time" når den ufine kommentaren plutselig dukket opp i den tråden.

Og jeg må si at "provokasjonen" på forhånd var ekstremt liten - bare et innlegg (ikke fra hidi - hun bare påklaget kommentaren til webis) om at nå var man lei alle disse FU'ene.

Det 'komiske' var jo at det var denne ufinheten som var den utløsende årsak til alt som så skjedde og som kulminerte med at zakkoo avslørte seg selv...;-)

Kanskje merket vi som var her mens alt dette skjedde at dette var et tydelig 'avvik' fra zakkoo slik zakkoo hadde opprtådt før - det var veldig merkelig hele greia. Og tingene falt liksom på plass da det ble avslørt at hele zakkoo-figuren var oppdiktet, og at plustelg så "sprakk" opplegget...;-)

Jeg ville ikke ha regaret på samme måte på ufine kommentarer fra diverse andre nick som er 'kjent' for å slenge litt med leppa.

Nå har ikke jeg fulgt så mye med at jeg om hva som har sprukket. Jeg vet bare at Zakko bruker flere nick, men utover det så vet ikke jeg noe mer enn det.

Jeg bryr meg svært lite om Maiken eller Katta eller hva alt er for noe.

Skrevet

Det var jeg som fikk slengt kommentaren etter meg, skrev et litt oppgitt innlegg om at jaggu spør du om mye rart, gå og legg deg.

Jeg tok meg ikke nær av kommentaren, men det gjorde visst hidi og noen andre, og det var hun som sa fra til webmaster og fikk deler av tråden slettet.

Jeg fikk skværet opp med zakkoo, og vi pratet litt på webmasterforum etterpå. Men jeg føler meg lurt av en "falsk" zakkoo når jeg prøver det jeg kan for å være saklig og imøtekommende mot en jeg trodde var ny på forumet. Så får jeg høre i ettertid at det var katta. Det er dumt, for h*n ødelegger mye for andre nye nick her inne, og det blir spekulasjoner om den ene eller den andre er katta.

Jeg har ikke fått med meg at Zakko er katta. Som Zakko så var h*n bare en nye en for meg, en som likte å produsere mange innlegg og spørre om mye rart.

Men jeg visste at h*n brukte flere nick.

Om han i den skikkelsen er katta så hadde ikke det gjort meg noe så lenge h*n oppfører seg ordentlig.

Det er når noen begynner å trolle jeg blir litt oppgitt, men det heller bryr meg ikke all verden.

Det virker som om alle er ute etter å avsløre andre som katta, det er jo greit nok hvis det er trolle innlegg, men oppfører vedkommende seg ordentlig så skulle det ikke bety noe at det er katta eller Maiken eller andre tullinger.

Jeg velger bare å hoppe over disse innleggene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at Zakko er katta. Som Zakko så var h*n bare en nye en for meg, en som likte å produsere mange innlegg og spørre om mye rart.

Men jeg visste at h*n brukte flere nick.

Om han i den skikkelsen er katta så hadde ikke det gjort meg noe så lenge h*n oppfører seg ordentlig.

Det er når noen begynner å trolle jeg blir litt oppgitt, men det heller bryr meg ikke all verden.

Det virker som om alle er ute etter å avsløre andre som katta, det er jo greit nok hvis det er trolle innlegg, men oppfører vedkommende seg ordentlig så skulle det ikke bety noe at det er katta eller Maiken eller andre tullinger.

Jeg velger bare å hoppe over disse innleggene.

Han outet seg selv i tråden "Vann suger", og innrømmet da at h*n hadde over 9 andre nick. Sa det var for å se hvordan andre reagerte på personligheten "zakkoo". Virket som h*n var stolt over å ha lurt oss trill rundt.

Jeg synes iallfall ikke det er noen hyggelig oppførsel.

Skrevet

Han outet seg selv i tråden "Vann suger", og innrømmet da at h*n hadde over 9 andre nick. Sa det var for å se hvordan andre reagerte på personligheten "zakkoo". Virket som h*n var stolt over å ha lurt oss trill rundt.

Nei, har man hoppet over innleggene så betryr det selvsagt ingenting om innleggene er skrevet av A eller B, men når man har svart og i større eller mindre grad engasjert seg i den personen man tror står bak et nick, så er det naturlig å bli skuffet over det.

Skrevet

Jeg mener at 9 andre nick ikke burde være noe problem, sånn generelt, så lenge h*n oppfører seg ordentlig og bruker kun ett nick i hver tråd.

Det var jo litt rart da at hidi skulle gå til webbis for noe h*n sa til deg.

Jeg reagerte negativt på at hun plutselig svarer han ufint i en annen tråd, hvor h*n oppførte seg bra.

Det er litt systue dette her av og til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg mener at 9 andre nick ikke burde være noe problem, sånn generelt, så lenge h*n oppfører seg ordentlig og bruker kun ett nick i hver tråd.

Det var jo litt rart da at hidi skulle gå til webbis for noe h*n sa til deg.

Jeg reagerte negativt på at hun plutselig svarer han ufint i en annen tråd, hvor h*n oppførte seg bra.

Det er litt systue dette her av og til.

Jepp, veldig systue.

Det er jo greit med forskjellige nick, som du sier. Men når h*n gjør det bare for å kartlegge informasjon og senere gjøre narr av oss fordi vi gikk på spøken, tja... Jeg blir skeptisk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, har man hoppet over innleggene så betryr det selvsagt ingenting om innleggene er skrevet av A eller B, men når man har svart og i større eller mindre grad engasjert seg i den personen man tror står bak et nick, så er det naturlig å bli skuffet over det.

Nei, jeg gjorde jo liksom det jeg kunne for å guide zakkoo til å bli en god doler, i den tro at h*n var ny her. Føler meg litt ført bak lyset, og blir skuffa.

Skrevet

Jepp, veldig systue.

Det er jo greit med forskjellige nick, som du sier. Men når h*n gjør det bare for å kartlegge informasjon og senere gjøre narr av oss fordi vi gikk på spøken, tja... Jeg blir skeptisk.

Det skjønner jeg, da er det ikke fullt så moro lenger. Men som sagt, jeg driter i alle disse kattene, Maiker og andre tullinger.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skjønner jeg, da er det ikke fullt så moro lenger. Men som sagt, jeg driter i alle disse kattene, Maiker og andre tullinger.

Det er fordi du ikke har gått på lureriet deres, det. :)

Skrevet

Nei, jeg gjorde jo liksom det jeg kunne for å guide zakkoo til å bli en god doler, i den tro at h*n var ny her. Føler meg litt ført bak lyset, og blir skuffa.

Skjønner det veldig godt.

Skrevet

Det er fordi du ikke har gått på lureriet deres, det. :)

Jeg er ikke lettlurt,bortsett fra de tilfeller jeg ønsker å bli lurt, hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er ikke lettlurt,bortsett fra de tilfeller jeg ønsker å bli lurt, hehe

Jeg, derimot, er alt for naiv. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så jeg kan lett lure deg?

Njaaa, jeg holder et øye med deg...

Skrevet

Njaaa, jeg holder et øye med deg...

Hmmm, jeg er en luring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...