Gå til innhold

Trenger mer pc-hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Maskinen er reinstallert.

Men det trådløse kortet finner ikke nettverket vårt.

Noen som kan gi tips til hva å gjøre.

Alle andre maskinene i huset er på nett så alt er i orden, denne maskinen finner altså ikke nettet.

Gjest dame som ikke kan med data
Skrevet

Hei! Har i utgangspunktet ikke peiling på data, men da jeg hadde trøbbel med å komme på nett på samme måte var det nettverkskortet som var ødelagt sa min gode nabo og "datalege", jeg kjøpte ett nytt (ca.300 kr), han instalerte det til meg og vips..var jeg på nett igjen :-)

Jeg ble også anbefalt å kjøpe ett nettverkskort til å instalere i maskinen da disse vistnok skulle tåle litt mer enn det trådløse jeg hadde

Gjest et forslag
Skrevet

Høyreklikk nede til venstre der det er pc'skjerm, høyreklikk og "reparer". Prøv i alle fall.

Gjest Pontiac
Skrevet

Fikk ordnet det. Det viste seg at jeg måtte laste ned et program som ikke ble innstallert aut. Det hadde med strømfornyningen å gjøre.

Nå er jeg på nett, men IE viser ikke søkesiden.

Er sliten, hjemme fra jobb med kraftig hodepine, oppe siden kvart på fire, så hjeeeeeeelp :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...