Gjest Pontiac Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Maskinen er reinstallert. Men det trådløse kortet finner ikke nettverket vårt. Noen som kan gi tips til hva å gjøre. Alle andre maskinene i huset er på nett så alt er i orden, denne maskinen finner altså ikke nettet. 0 Siter
Gjest dame som ikke kan med data Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Har i utgangspunktet ikke peiling på data, men da jeg hadde trøbbel med å komme på nett på samme måte var det nettverkskortet som var ødelagt sa min gode nabo og "datalege", jeg kjøpte ett nytt (ca.300 kr), han instalerte det til meg og vips..var jeg på nett igjen :-) Jeg ble også anbefalt å kjøpe ett nettverkskort til å instalere i maskinen da disse vistnok skulle tåle litt mer enn det trådløse jeg hadde 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Høyreklikk nede til venstre der det er pc'skjerm, høyreklikk og "reparer". Prøv i alle fall. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Fikk ordnet det. Det viste seg at jeg måtte laste ned et program som ikke ble innstallert aut. Det hadde med strømfornyningen å gjøre. Nå er jeg på nett, men IE viser ikke søkesiden. Er sliten, hjemme fra jobb med kraftig hodepine, oppe siden kvart på fire, så hjeeeeeeelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.