Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på jobb i kveld, men i morgen og søndag skal jeg være hjemme og ha en rolig helg. :)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

18

• Speak

6

• Hønemoren

6

• Velouria

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huset fullt av unger og svigers og sånn. Anse dette som et rop om hjelp.

:D

kakki1365380609
Skrevet

Skal lese til eksamen på mandag, så godt det lar seg gjøre med mann og tre barn rekende rundt :o(

Gjest mus@pus
Skrevet

Vi skal til noen som skal feire "Grisens år".

Spennende! Jeg gleder meg!

Skrevet

Rydde! I dag får jeg rørlegger på badet (endelig!!!) så resten av dagen i dag og i morra skal jeg rydde og evt. ut og se om jeg finner noe småstæsj til badet. :o)

På søndag skal jeg på et museum med en venninne og vi tar oss sikkert en kopp kaffe/kakao og noe å spise et sted etterpå. Kos!

Skrevet

Pakke til hytteturen i dag, slappe av i morgen og reise på hytta på søndag. En lang og god uke på hytta blir deilig, det er ikke mobildekning der og det er kanskje det beste av alt :) D blir det bare avslapping, skiturer og peiskos.

hare1365380455
Skrevet

Pakke til hytteturen i dag, slappe av i morgen og reise på hytta på søndag. En lang og god uke på hytta blir deilig, det er ikke mobildekning der og det er kanskje det beste av alt :) D blir det bare avslapping, skiturer og peiskos.

Det høres koselig ut. God tur! :)

hare1365380455
Skrevet

Rydde! I dag får jeg rørlegger på badet (endelig!!!) så resten av dagen i dag og i morra skal jeg rydde og evt. ut og se om jeg finner noe småstæsj til badet. :o)

På søndag skal jeg på et museum med en venninne og vi tar oss sikkert en kopp kaffe/kakao og noe å spise et sted etterpå. Kos!

Jeg må nok også rydde litt..... :)

Og vi har snakket om å ta ungene med på museum en dag.

hare1365380455
Skrevet

Skal lese til eksamen på mandag, så godt det lar seg gjøre med mann og tre barn rekende rundt :o(

Lykke til! Du får finne et tomt rom og gjemme deg der.... :)

hare1365380455
Skrevet

Huset fullt av unger og svigers og sånn. Anse dette som et rop om hjelp.

:D

Hehe, men så får du kanskje litt alenetid på søndag? :)

Gjest Rally Norway
Skrevet

Skal være hjemme og slappe av + ta en tur og kikke på Loeb, Solberg & co i Rally Norway.

For å unngå å oute meg selv på bosted...

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal i bryllup.

Så kjekt! :D

hare1365380455
Skrevet

Skal være hjemme og slappe av + ta en tur og kikke på Loeb, Solberg & co i Rally Norway.

For å unngå å oute meg selv på bosted...

Det blir nok spennende! :D

Skrevet

Forberede helgen i dag: bake fastelavensboller, lage en god middag, gjøre litt husarbeid og i kveld blir det å slappe av i sofakroken med strikketøyet, TV'n og et glass vin eller to. Skal også begynne å pakke på dagen i dag, reiser til fjells mandag.

I morgen lage middag sammen med datteren til hennes jentelag i morgen kveld. Blir vel "jagd" ut da så kvelden blir nok tilbragt med å gå ut og spise før jeg avslutter med å sette meg på kjøkkenet til de unge forlater heimen min.

Søndag blir det tur i marka og deretter besøke ei gammel tante. Pakke ferdig og mandag venter fjellet med nydelige skiløyper, flott natur, komme til dekket bord, fri fra alle husmorpliktene, i det hele tatt bare kose meg fra morgen til kveld.Det er vitamininnsprøytning.

hare1365380455
Skrevet

Forberede helgen i dag: bake fastelavensboller, lage en god middag, gjøre litt husarbeid og i kveld blir det å slappe av i sofakroken med strikketøyet, TV'n og et glass vin eller to. Skal også begynne å pakke på dagen i dag, reiser til fjells mandag.

I morgen lage middag sammen med datteren til hennes jentelag i morgen kveld. Blir vel "jagd" ut da så kvelden blir nok tilbragt med å gå ut og spise før jeg avslutter med å sette meg på kjøkkenet til de unge forlater heimen min.

Søndag blir det tur i marka og deretter besøke ei gammel tante. Pakke ferdig og mandag venter fjellet med nydelige skiløyper, flott natur, komme til dekket bord, fri fra alle husmorpliktene, i det hele tatt bare kose meg fra morgen til kveld.Det er vitamininnsprøytning.

Du får ha en fin vinterferie!

Skrevet

Enig med det med mobildekning. Det er dekning der jeg skal, men skrur den alltid av når jeg går skiturer, orker ikke det maset fra ryggsekken...!

Skrevet

Skal på Øystein Sunde konsert. Gleder meg villt. Men først blir det bursdagselskap hjemme i kveld.

Så det blir ingen rolig helg.

Skrevet

Jeg har bursdag i dag :-D

Er på jobb nå. Vi skal ut og spise middag et sted, hele familien, i ettermiddag. I kveld blir det finpussing av oppussingen hjemme.

I morgen kommer foreldrene mine på kaffebesøk og på søndag kveld skal jeg ha venninneselskap.

Regner med at det blir en fortreffelig helg!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...